خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

هالند اول شد: طارمی نود و دوم

هالند اول شد: طارمی نود و دوم
نشریه مارکا نسخه به‌روز شده لیست 100 بازیکن برتر حال حاضر فوتبال اروپا را بر اساس عملکرد آنها در فصل 23-2022 اعلام کرد؛ ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، با قرار گرفتن در صدر این رتبه‌بندی جایزه سالیانه نشریه اسپانیایی را به خود اختصاص داد.

مارکا 100 بازیکن برتر فصل را با رای‌گیری از گروهی 115 نفره متشکل از بازیکنان سابق فوتبال، روزنامه نگاران، کارشناسان و تحلیل گران برجسته سرتاسر دنیا انتخاب می‌کند.

ارلینگ هالند در اولین فصل حضور خود در منچسترسیتی نمایشی خیره کننده داشت. او در 53 بازی 52 گل زد و نقشی تعیین کننده در فتح سه‌گانه رویایی سیتیزن‌ها در پایان فصل داشت. مهاجم نروژی با این عملکرد قابل توجه توانست بالاتر از رقبای سرشناسی چون لیونل مسی و کیلیان امباپه جایزه مارکا را به خود اختصاص دهد.

لیونل مسی، ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن، که در پایان فصل راهی اینتر میامی شد در مکان دوم این رتبه بندی حضور دارد. وینیسوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید نفر سوم این لیست و کیلیان امباپه (پاری‌سن‌ژرمن) و کوین دی‌بروینه (منچسترسیتی) بعد از او به ترتیب چهارمین و پنجمین بازیکن برتر فصل 23-2022 شدند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو، که با رقم زدن یک فصل درخشان دیگر در این تیم مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته تنها بازیکن ایرانی حاضر در این لیست 100 نفره است؛ طارمی که در این فصل به عنوان ارزشمند آقای گلی سوپر لیگ پرتغال دست یافت نفر نود و دوم لیست برترین بازیکنان فصل مارکا است.

کیم مین جائه، ستاره کره‌ای خط دفاعی تیم ناپولی که همراه با این تیم فاتح اسکودتو شد برترین بازیکن آسیایی لیست 100 نفره مارکاست که در مکان چهل و دوم قرار گرفته است.

برچسب‌ها: منچسترسیتی مهدی طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

83 سلسائو دهبید1402/04/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi