خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نیوکسل
اتحاد نیوکسل
37
288

اوج‌گیری سعودی‌ها در انگلیس/ اولین شکار بزرگ نیوکاسل

اوج‌گیری سعودی‌ها در انگلیس/ اولین شکار بزرگ نیوکاسل
باشگاه نیوکاسل از زمان حضور عربستانی‌ها از همان ابتدا ریخت و پاش نکرد و تلاش کرد به تدریج به بالاترین سطح در فوتبال انگلیس برسد.

حالا پس از این که با ادی هاو موفق شده‌اند به لیگ قهرمانان اروپا برسند، با خیال راحت‌تری به سراغ ستاره‌ها رفته‌اند. نشریه «سان» خبر داد، ساندرو تونالی در آستانه عقد قرارداد با نیوکاسل است و ستاره ۲۳ ساله ملی میلان به زودی رسماً معرفی خواهد شد.

پیشنهاد اولیه نیوکاسل با مبلغ ۴۳ میلیون پوند برای تونالی رد شد، اما باشگاه انگلیسی با ارائه بسته‌ای ۶ ساله با حقوق ۸ میلیون پوند در هر فصل با بازیکن ایتالیایی به توافق رسید. حالا به گفته فابریتزیو رومانو توافق دو باشگاه هم با مبلغ ۶۰ میلیون پوند به علاوه مبالغ افزودنی که در صورت موفقیت تونالی اضافه خواهد شد، به توافق رسیده‌اند.

تونالی ابتدا سه سال پیش به صورت قرضی از برشان راهی میلان شد و در سال ۲۰۲۱ انتقالش را دائمی کردند. روسونری با این ستاره دو فصل پیش قهرمان سری آ ایتالیا شد و فصل قبل هم او در ۴۸ بازی ۲ گل به ثمر رساند و ۱۰ پاس‌کل ارسال کرد.

برچسب‌ها: تونالی نیوکسل نیوکاسل ایتالیا میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 کافی کلاب1402/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi