خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نیوکسل
اتحاد نیوکسل
37
288

نیوکاسل در حال مذاکره با ساوتهمپتون برای انتقال تینو لیورامن

نیوکاسل در حال مذاکره با ساوتهمپتون برای انتقال تینو لیورامن
تینو لیورامنتو که قبل از مصدومیت شدید خود یکی از آینده‌دارترین بازیکنان لیگ برتر بود، هنوز هم در بین تیم‌های بزرگ علاقه‌مندانی به خود می‌بیند.

طرفداری | به گزارش تلگراف؛ نیوکاسل در حال مذاکره با ساوتهمپتون برای انتقال 15 میلیون پوندی تینو لیورامنتو است. مذاکرات به خوبی بین دو باشگاه در جریان است اما در مورد ارزش‌گذاری اختلاف وجود دارد. لیورامنتو در آپریل 2022 با پاره کردن رباط ACL یک سال از میادین دور بود، با این حال بازیکن آکادمی چلسی همچنان بازیکن بسیار خوبی در نظر گرفته می‌شود. از نظر ادی هاو، لیورامنتو توانایی لازم برای تبدیل شدن به یکی از بازیکنان کلیدی کلاغ‌ها را دارد.

نیوکاسل وضعیت بازیکنان تیم‌هایی که به چمپیونشیپ سقوط کردند را زیر نظر دارد. جیمز وارد پروز به صورت قطعی سنت مری را ترک می‌کند و ادی هاو به این بازیکن ساوتهمپتون نیز علاقه‌مند است. گفته می‌شود ساوتهمپتون برای فروش لیورامنتو 30 میلیون پوند در نظر گرفته اما نیوکاسل قصد دارد با پیشنهاد پول + رایان فریزر، این انتقال را به سرانجام برساند. کایل واکر پیترز و رومئو لاویا نیز احتمالا ساوتهمپتون را ترک خواهند کرد. با وجود خرید ساندرو تونالی، نیوکاسل به دلیل قوانین فیرپلی مالی یوفا، فعالیت زیادی در بازار نقل و انتقالات نخواهد داشت. اتهام‌ نقض قوانین مالی یوفا به منچسترسیتی و اورتون باعث شده است تعدادی از تیم‌های مطرح لیگ برتری برنامه‌های خود را تغییر دهند، بنابراین بودجه تیم‌ها محدود خواهد بود.

برچسب‌ها: نیوکاسل نیوکسل ساوتهمپتون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 2

77 کافی کلاب1402/04/06

+aj+: پرام خیلی خوبه این بجه

7 تیر (12:01)


کافی کلاب: اینده داره خدا کنه بخرن

7 تیر (04:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi