خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

میلان جانشین تونالی را پیدا کرد

میلان جانشین تونالی را پیدا کرد
به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که اعلام شد میلان قبول کرده ساندرو تونالی را با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به نیوکسل واگذار کند. تونالی زمانی که پائولو مالدینی مدیر فنی میلان بود، غیر قابل فروش اعلام شده بود ولی پس از قطع همکاری باشگاه با اسطوره، تونالی تبدیل به اولین جدا شده گران‌قیمت تابستانی میلان شد.
طبق ادعای جانلوکا دی مارتزیو، میلان قصد دارد فلورنتینو، هافبک پرتغالی بنفیکا را جایگزین تونالی کند. با توجه به اینکه بن‌ناصر نیز دو ماه ابتدایی فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، جذب یک هافبک در اولویت میلان قرار دارد.

فلورنتینو سه فصل پیش قرضی در ختافه بازی کرد و در فصل 22-2021 نیز برای موناکو قرضی بازی کرد. نمایش او در ختافه و موناکو خوب نبود ولی فصل گذشته به بنفیکا برگشت و بسیار خوش درخشید. گفته می‌شود قهرمان لیگ پرتغال برای فروش فلورنتینو 30 میلیون یورو می‌خواهد.

برچسب‌ها: تونالی میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

43 Ac Milan :)1402/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi