خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,123

رئال از مثلث جدید خود رونمایی خواهد کرد

رئال از مثلث جدید خود رونمایی خواهد کرد
در حالی که خبری از خرید جدید در رئال مادرید نیست، خولن لوپتگی از مهره هایی که در اختیار دارد استفاده خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، در طول اولین جلسه تمرینی رئال در میامی که به خاطر اختلال در برق ، با تاخیر آغاز شد، سرمربی اهل باسک یک بازی 60 دقیقه ای برگزار کرد که طی آن، بیل، بنزما و و وینیسیوس مثلث خط حمله تیم بودند و احتمالا همین ترکیب، امروز مقابل یونایتد بازی خواهد کرد. پشت سر آنها، مارکوس یورنته و سبایوس به عنوان حامیان مثلث خط حمله حضور داشتند.
در طول چند جلسه تمرینی که رئال با وینیسیوس برگزار کرده، اعتمادها به او افزایش یافته است. پسربچه 18 ساله برزیلی خیلی سریع خود را هماهنگ کرده و در سمت چپ، جایی که رونالدو در آن حضور داشت، به خوبی جا افتاده است. بیل، دیگر ستاره خط حمله در سمت راست حضور دارد ولی آزاد است به داخل بزند. این دو در کنار بنزما، مثلث هجومی سیستم 3-4-4 رئال مادرید را شکل می‌دهند و اودریوزولا، وایه‌خو ، خاوی سانچس و تئو هرناندس در خط دفاعی حضور دارند. کارواخال دیروز به تمرینات اضافه شد و تنها کمی دوید. همچنین والورده در خط میانی در کنار یورنته و سبایوس قرار خواهد گرفت.
این یک ترکیب امتحانی است. ناچو، کروس، ایسکو و آسنسیو، هفته گذشته به تیم اضافه شدند و روز گذشته تنها یک نیمه به عنوان یار جانشین بازی کردند. با این حال، این 4 نفر هم قطعا مقابل منچستریونایتد دقایقی بازی خواهند کرد. سرخیو راموس، که امروز به تیم اضافه خواهد شد، احتمالا جایی در تیم نخواهد داشت.ی

برچسب‌ها: رئال مادرید گرت بیل کریم بنزما وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

290 دونگ یی قهرمان1397/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi