خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,123

چهار فینالیستی که می توانند نامزد توپ طلا باشند

چهار فینالیستی که می توانند نامزد توپ طلا باشند
رئال مادرید و لیورپول شنبه در استادو فرانس به مصاف هم می روند که این بازی نه تنها قهرمان اروپا را مشخص می کند بلکه تا حد زیادی می تواند برنده توپ طلای 2022 را مشخص کند چرا که امسال توپ طلا بر اساس عملکرد فصل جاری تعیین می شود و نه کل فصل. قطعا بنزما بخت اصلی توپ طلاست اما سه تن از چهره های دیگری که در پاریس حضور دارند هم می توانند نامزدهای حضور در میان سه نفر برتر توپ طلا باشند.

بنزما با 44 گل و 15 پاس گل در 45 بازی فصل شگفت انگیزی داشته و با 27 گل در 32 بازی آقای گل لالیگا شده و در چمپپیونزلیگ با 15 گل در 11 بازی آقای گل است. کریم در صعود رئال به فینال نقشی کلیدی داشته و قطعا باید توپ طلای 2022 را ببرد که بردن در فینال می تواند کارش را راحت کند. اگر رئال قهرمان نشود، شاید رای دهندگان با تردید بیشتری نگاه کنند و به رقبایش هم فکر کنند.

محمد صلاح: مهاجم مصری اصلی ترین رقیب بنزما است. صلاح در 50 بازی فصلش 31 گل و 16 پاس گل داشته و فعلا جام حذفی و جام اتحادیه را برده هر چند که از جام جهانی باز ماند و در فینال جام ملت های آفریقا شکست خورد. صلاح در چمپیونزلیگ هشت گل زده که هفت تایش در مرحله گروهی بودند. البته در مقابل ویارئال دو پاس گل مهم داد.

وینیسیوس جونیور: بازیکن برزیلی قطعا می تواند جزء سه مدعی توپ طلا باشد. بازیکن برزیلی با 21 گل و 20 پاس گل بسیار درخشان ظاهر شده و جایگاه خود را در ترکیب رئال پیدا کرده و در حال حاضر سومین بازیکن ارزشمند دنیاست.

سادیو مانه: همان طور که وینیسیوس زیر سایه بنزماست، مهاجم سنگالی ه مزیر سایه صلاح قرار گرفته است. با این وجود مانه در 50 بازی با 23 گل و پنج پاس گل درخشیده و در سطح ملی موفق تر از صلاح بوده چرا که به جام جهانی رسیده و قهرمان آفریقا شده است.

برچسب‌ها: رئال مادرید کریم بنزما وینیسیوس جونیور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

96 ǟƖცคς✞ȑひ1401/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi