خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

این یونایتد نیست، مدرسه بچه‌هاست!

این یونایتد نیست، مدرسه بچه‌هاست!
وی کین، اسطوره منچستریونایتد، پس از شکست مقابل تاتنهام انتقادات تندی را علیه شاگردان اریک تن هاخ مطرح کرد.این یونایتد نیست، مدرسه بچه‌هاست!
به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد را در بازی خانگی شکست داد.

روی کین، اسطوره باشگاه و کارشناس اسکای اسپورت، موضع تندی علیه عملکرد شیاطین سرخ در این بازی نشان داد.

کاپیتان سابق باشگاه، منچستریونایتد فعلی را با تاتنهام فصول اخیر مقایسه کرده که امید چندانی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نداشت.

کین معتقد است شیاطین سرخ در این راه به هیچ موفقیتی دست نخواهند یافت:"ناامید، کاملاً ناامید کننده. منچستریونایتد خیلی عجیب بود. آن‌ها ضعیف و بدون رهبر بودند و گل‌های فاجعه باری دریافت کردند. بازی در برابر آن‌ها آسان است. یونایتد، تاتنهام جدید است!"

کین با تقلید از خط میانی یونایتد گفت:"هافبک‌ها بی‌احتیاط به نظر می‌رسیدند. شش بازیکن زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم باز هم در زمین حریف حضور داشتند. آن‌ها مطلقاً چیزی به تیم اضافه نمی‌کنند! شما همیشه باید یک یا دو بازیکن در تیم داشته باشید که می‌توانید با آن‌ها بازی را ببرید. منچستریونایتد چنین بازیکنان زیادی ندارد. من به مونت و برونو فرناندز هنگامی که توپ را در اختیار ندارند، نگاه می‌کنم و باید بگویم که شبیه بچه‌های مدرسه‌‌ای هستند! آن‌ها قدرت پس گرفتن توپ را ندارند. به ما گفته شده که اریک تن هاخ مربی درخشانی است، اما باید آن را ببینیم. آن‌ها غیرقابل توجه به نظر می‌رسیدند. می‌خواهم بدانم آن‌ها در زمین تمرین چه می‌کنند! آیا آن‌ها بیش از حد تمرین کرده‌اند؟ به نظر نمی‌رسد آن‌ها پر انرژی باشند."
کین نظری درمورد عجیبی مارسیال داشت:"آن‌ها مارسیال را به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین کردند. آن‌ها ممکن است فرانک استپلتون و نورمن وایتساید را نیز معرفی کرده باشند! مارسیال بازیکنی نیست که شما را از دردسر خلاص کند. راشفورد دوباره در داخل محوطه جریمه بازی می‌کرد. معمولی... او در آنجا شبیه بچه است! واضح است که او از بازی در آنجا راضی نیست. زبان بدن و اولین لمس توپ او نشان می‌دهد که او نمی‌خواهد در آنجا بازی کند. اما او باید این کار را انجام دهد. او باید برای تیم کار کند. بازی مقابل آن‌ها آسان است. این بزرگترین توهینی است که می‌توانم به بازیکنان منچستریونایتد بگویم."

برچسب‌ها: منچستریونایتد روی کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 سر خوش فرگوسن1402/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi