خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

کانسلو و رد پیشنهاد عربستانی ها بخاطر بارسلونا

کانسلو و رد پیشنهاد عربستانی ها بخاطر بارسلونا
پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ژائو کانسلو تمایل ویژه ای برای پیوستن به بارسلونا دارد و می خواهد در روز های باقی مانده از پنجره تابستانی نقل و انتقالات از جمع سیتیزن ها جدا شده و به بارسلونا بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، در روز های گذشته خبر توافق بارسلونا و منچستر سیتی بر سر ژائو کانسلو منتشر شد اما هنوز به طور رسمی اتفاقی رخ نداده است. سران بارسلونا امیدوارند که ظرف روز های آینده انتقال نهایی و رسمی شود.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، ژائو کانسلو مشتاق پیوستن به بارسلونا است. او از وقتی که با پپ گواردیولا به مشکل برخورد دیگر جایی در ترکیب منچسترسیتی نداشت و نمی خواهد در این باشگاه بماند. کانسلو پیشنهاد هایی از تیم های عربستانی را رد کرده است تا به بارسلونا برود.

به نظر می رسد که کانسلو از برخی باشگاه های عربستانی پیشنهاد داشته است. البته روزنامه موندو دپورتیوو به طور دقیق از باشگاه عربستانی که به کانسلو پیشنهاد داده بود، اسم نبرده است، اما در هر صورت این بازیکن هم می توانسته به جمع ستاره های بپیوندد که از فوتبال اروپا در این تابستان راهی فوتبال عربستان شده اند.

کانسلو مدتی را به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ زد. او می خواهد به بارسلونا بیاید تا در پست مدافع راست بازی کند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ژائو کانسلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 ایران ، خدا1402/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi