خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

پیام کانسلو پس از قهرمانی سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا

پیام کانسلو پس از قهرمانی سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا
ژوائو کانسلو، مدافع 29ساله پرتغالی منچسترسیتی، نیمه دوم این فصل را در بایرن مونیخ سپری کرد. بعد از درگیری‌هایی که در رختکن بین او و پپ گواردیولا اتفاق افتاد منچسترسیتی تصمیم گرفت کانسلو را به صورت قرضی واگذار کند و او رهسپار مونیخ شد.

منچسترسیتی بدون حضور کانسلو موفق شد در فینال چمپیونزلیگ اینتر را 1-0 شکست دهد و برای اولین بار در تاریخش فاتح این جام شود. کانسلو در پیامی که خطاب به هواداران سیتی منتشر کرد این موفقیت و کسب سه‌گانه تاریخی را تبریک گفت.

کانسلو که بدون شک افسوس می‌خورد که چرا در بدترین زمان ممکن سیتی را ترک کرده تا نتواند در اتفاق تاریخی فتح لیگ قهرمانان شریک باشد، در پیامی اینستاگرامی در کنار عکسی از لحظه بالای سر بردن جام توسط سیتیزن‌ها نوشت:

“تبریک به منچسترسیتی، شما استحقاقش را داشتید”.

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره تمایل بارسلونا برای جذب ژوائو کانسلو شنیده شده است. بایرن مونیخ که بر اساس قرارداد قرضی با سیتی می‌تواند او را به صورت دائمی خریداری کند ظاهرا تمایلی به این کار ندارد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ژائو کانسلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

49 ایران ، خدا1402/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi