خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

کانسلو در لیست فروش منچستر سیتی

کانسلو در لیست فروش منچستر سیتی
طرفداری | ژائو کانسلو در ژانویه امسال به بایرن مونیخ منتقل شده بود و بند خرید اختیاری ۷۰ میلیون یورویی در قرارداد خود داشت. بایرن به منچسترسیتی اعلام کرد که بند خرید او را فعال نخواهد کرد. این فولبک پرتغالی در منچسترسیتی هم آینده‌ای ندارد و سیتیزن‌ها پیشنهاد‌های رسیده برای این بازیکن را بررسی خواهند کرد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی می‌خواهد پیش از شروع فصل، راهکاری برای ژائو کانسلو پیدا کند چرا که این مدافع پرتغالی در لیست فروش باشگاه قرار گرفته است. علاقه بارسلونا به این بازیکن جدی است و باشگاه آرسنال نیز با این بازیکن تماس‌هایی برقرار کرده است. منچسترسیتی در مذاکرات خود با توپچی‌ها مبلغ درخواستی خود برای کانسلو را ۷۰ میلیون یورو اعلام کرده‌اند که با پیشنهاد آرسنال اختلاف زیادی دارد.

گفتنی است که این مدافع ۲۹ ساله در فصل گذشته موفق شد برای دو باشگاه منچسترسیتی و بایرن مونیخ، آمار ۳ گل و ۹ پاس کل ثبت کند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ژائو کانسلو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

47 ایران ، خدا1402/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi