خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

مخالفت اونانا با تن هاخ: تاتنهام شایسته برد بود

مخالفت اونانا با تن هاخ: تاتنهام شایسته برد بود
منچستریونایتد در بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس مقابل تاتنهام به میدان رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.

برخلاف نظر اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، که معتبر بود شاگردانش شایسته برد بودند، آندره اونانا می‌گوید که تیم حریف بهتر عمل کرد و شایسته برد بود.

دروازه بان یونایتد پس از بازی گفت:"نه، من فکر نمی‌کنم که آن‌ها بهتر از ما بودند. ما در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم، اما فوتبال همیشه یک نیمه نیست. بازی را خیلی خوب شروع کردیم، موقعیت‌هایی خلق کردیم. متأسفانه، گل نزدیم و فکر می‌کنم این نکته کلیدی بود. اگر در نیمه اول گل می‌زدیم، مطمئناً بازی متفاوت می‌شد."

عملکرد تیم در نیمه اول؟

بله عملکردمام خوب نبود. اهمیت فوتبال به گل زدن است. ما موقعیت‌های بزرگی داشتیم و گل نزدیم و در نهایت شما هزینه آن را می‌پردازید.

ادامه فصل؟

باید آرامش خود را حفظ کنیم، به کارمان ادامه دهیم و اگر همینطور که هستیم ادامه دهیم، در پایان فصل خوب خواهد شد.

نیمه دوم؟

فکر می‌کنم ما اشتباهاتی کردیم و در مقابل یک حریف بزرگ هزینه‌اش را پرداخت می‌کنید. همچنین فکر می‌کنم در نیمه اول ما بهتر از تاتنهام بودیم و می توانستیم بازی را تغییر بدهیم. ما باید به موقعیت‌هایی که از دست دادیم و اشتباهاتی که مرتکب شدیم نگاه کنیم. در پایان هر بازی که شکست می‌خورید، هر فرصتی که از دست می‌دهید، از یک اشتباه ناشی شده است.

عملکرد تیم؟

ما در یک بازی با هم هستیم. ما در یک باشگاه بزرگ هستیم و باید مسئولیت را بپذیریم. من با نگاه کردن به خودم شروع می‌کنم و فکر می کنم در بازی بعدی می توانیم بهتر باشیم. در مورد خودم فکر می کنم در برخی از هماهنگی‌ها با مدافعان خوب نبودم. لیساندرو [مارتینز] گل به خودی را زد اما همه ما می دانیم که او چقدر خوب است. روی هر گلی که دریافت کردیم، به خودم و مدافعانم نگاه می‌کنم و اینکه می‌توانیم کار بیشتری انجام دهیم اما اشتباهات بخشی از بازی هستند، ما فقط باید از آن درس بگیریم و به آینده نگاه کنیم. خیلی مثبت فکر می‌کنم. باید آرام بمانیم، باور داشته باشیم و به روش کار خود ادامه دهیم. می‌دانم که ما این کار را خواهیم کرد.

برچسب‌ها: آندره اونانا منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

58 سر خوش فرگوسن1402/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi