خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

منچستر سراغ جانشین میسون مونت می‌رود

منچستر سراغ جانشین میسون مونت می‌رود
به نقل از روزنامه مترو انگلیس، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، میسون مونت را به هدف اصلی این باشگاه در خط میانی در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده اما با این حال همچنان یک سال از قرارداد این بازیکن با چلسی باقی مانده است.
باشگاه چلسی که مبلغ 70 میلیون پوند را برای صدور رضایت‌نامه مونت تعیین کرده است، پیشنهاد اولیه منچستریونایتد به ارزش 40 میلیون پوند را که در این هفته برای جذب این بازیکن ارائه شد، رد کرد.
منچستریونایتد در حال آماده شدن برای افزایش پیشنهاد خود به 50 میلیون پوند است و به احتمال زیاد این آخرین پیشنهاد برای جذب بازیکنی خواهد بود که سال آینده به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود.
باشگاه منچستریونایتد به صورت همزمان به بررسی سایر گزینه‌های خود نیز می‌پردازد تا در صورت عدم توافق با چلسی، مذاکره با بازیکنان دیگری را آغاز کند.
ابرچی ازه، ستاره کریستال پالاس، از جمله بازیکنانی است که منچستریونایتد او را زیر نظر گرفته است و به نظر می‌رسد ستاره کریستال پالاس در صورت عدم موفقیت منچستریونایتد در پرونده مونت، به صورت جدی‌تر توسط منچستریونایتد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد مونت نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

48 Man U 14001402/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi