خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

بازیکنان آزادی که منچستریونایتد باید به سراغشان برود

بازیکنان آزادی که منچستریونایتد باید به سراغشان برود
منچستریونایتد قصد انجام سرمایه گذاری سنگینی در این پنجره دارد اما چند انتقال میتواند به طور آزاد صورت گیرد.

یونایتد فنز – فعالیت های منچستریونایتد در این پنجره تابستانی گران قیمت خواهد بود و میلیون ها پوند برای اهداف اصلی هزینه خواهد شد.

جیدون سانچو، رافائل واران، دکلان رایس و کیران تریپیر در صدر لیست بلند بالای منچستریونایتد در نقل و انتقالات میباشند، اما خرید هر ۴ بازیکن میتواند بسیار مشکل باشد و بالای ۲۰۰ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

اگر منچستریونایتد قصد پس انداز داشته باشد، میتواند یک خرید رایگان انجام دهد، در تابستان امسال چندین نام قابل توجه موجود است.

در اینجا دو بازیکن را معرفی خواهیم کرد که میتوانند خرید های مفیدی باشند و خودشان را برای حضور در ترکیب ثابت کنند.

سرخیو راموس

راموس از سالهای گذشته به منچستریونایتد لینک شده است؛ دوران راموس با رئال مادرید در حالی به پایان رسید که در این هفته تایید شد که او پس از پایان قراردادش از جمع مادریدی ها جدا خواهد شد.

این مدافع ۳۵ ساله موفق به کسب همه جام های ممکن در پایتخت اسپانیا و در تورنومنت های بین المللی شده است. دو قهرمانی یورو، یک جام جهانی، پنج قهرمانی لالیگا و ۴ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به علاوه سایر تورنومنت های دیگر را کسب کرده است.

اگرچه ممکن است سالهای زیادی از بازی وی نمانده باشد، و احتمالا او قصد رفتن به یوونتوس را با توجه به تجربه و سنش داشته باشد.

جروم بواتنگ

گزینه دفاعی دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد جروم بواتنگ است که در حال ترک بایرن میباشد، مدافع سابق من سیتی به طور واضح اعلام کرده است که هدف او همچنان بازی در سطح اول فوتبال است.

او نیز به مانند راموس یک برنده باتجربه است و میتواند زوج مناسبی برای بازی در کنار هری مگوایر در خط دفاع باشد. او فصل گذشته بیش از هر فصل دیگری برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا به میدان رفته است و مطمئنا این مدافع ۳۲ ساله همچنان چیز های زیادی برای ارائه در زمین بازی دارد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

104 شیـاطیـن سرخ1400/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi