خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

هواداران منچستر یونایتد خواهان جذب مانوئل لوکاتلی

هواداران منچستر یونایتد خواهان جذب مانوئل لوکاتلی
مانوئل لوکاتلی با شروعی فوق العاده در یورو ۲۰۲۰، توجه ها را به سوی خود جلب کرده است.

یونایتد فنز – لوکاتلی از پیش نیز در لیست ۱۰ بازیکنی که منچستر یونایتد باید در یورو ۲۰۲۰ تحت نظر بگیرد قرار داشت. در اوایل ماه مارس، UnitedinFocus مقاله ای با عنوان “آیا یونایتد باید به سراغ لوکاتلی برود؟” منتشر کرد و در آن، به علاقه مندی رقیب همشهری، منچستر سیتی، نیز اشاره شد.

او عملکرد فوق العاده ای در سری آ داشت و اکنون نیز پس از دو بازی در یورو، تبدیل به یکی از محبوب ترین هافبک های اروپا شده است.

شروعی حیرت انگیز در یورو ۲۰۲۰

پس از ناکامی در صعود به جام جهانی ۲۰۱۸، لاجوردی ها تغییرات عمده ای در بازیکنان خود ایجاد کردند و اکنون پس از دو پیروزی سه بر صفر مقابل ترکیه و سوئیس و همچنین غلبه بر ولز، رقیب بسیار جدی ای برای سایر تیم ها به شمار می روند.

لوکاتلی نقش کلیدی ای در بازی اول ایفا کرد و دو گل نیز مقابل سوئیس به ثمر رساند. او در این بازی ۹۰ درصد پاس های خود را به مقصد رساند، یک موقعیت جدی ایجاد کرد و دو بار نیز قطع توپ انجام داد. ۳۴ پاس موفق بازیکن ایتالیایی در نیمه ی زمین حریف بوده است و فقط ۱۲ پاسش در نیمه ی خودی ارسال شده است.

منچستر یونایتد به یک هافبک احتیاج دارد

یکی از انتقاداتی که به فرد و مک تومینای می شود این است که فاقد محدوده پاس و خلاقیت کافی برای تاثیرگذاری در یونایتد هستند. لوکاتلی یک بازی ساز عمق محور است که قادر است جلو بیاید و گلزنی کند و می تواند سبک یونایتد را تغییر دهد.

اقدام برای جذب لوکاتلی می تواند جایگزین اقدام برای جذب یک هافبک تخریبی مانند ویلفرد اندیدی باشد؛ کسی که آمار تکل فوق العاده ای دارد اما پاسور بسیار خوبی نیست.

لوکاتلی در صدر رنکینگ های سری آ

هافبک ایتالیایی در سن ۲۳ سالگی چشم انداز بسیار هیجان انگیزی به شمار می رود. او دو سال پیش از میلان به ساسولو رفت تا زمان بازی بیشتری داشته باشد و کاری کرد که روسونری ها از تصمیم خود پشیمان شوند.

طبق گزارش FBRef، لوکاتلی در فصل گذشته بیشتر از هر بازیکن دیگری پاس به درون محوطه حریف (۲۸۹) داشته است. وی با ۲۶۶ پاس، در رده ی دوم پاس های رو به جلو قرار دارد و بیشتر از هر بازیکن دیگری در سری آ نیز لمس توپ (۳۱۶۷) داشته است.

لوکاتلی بازیکنی است که می تواند تاثیر زیادی در نحوه ی بازی منچستر یونایتد داشته باشد و به شکوفایی مهاجمان تیم کمک کند.

آیا ممکن است انتقالی اتفاق بیافتد؟

عملکرد جوان ایتالیایی در یورو ۲۰۲۰ توجه ها را به سویش معطوف کرده است و ساسولو نیز احتمالا مشکلی با فروش وی نداشته باشد. اما سوال اینجاست که کجا؟

یوونتوس معمولا استعداد های ایتالیایی را به چنگ می آورد و به عنوان یکی از باشگاه های علاقه مند به شمار می رود. مدیر ورزشی جدید و ایتالیایی تاتنهام، فابیو پارانیچی، نیز ممکن است برای جذب لوکاتلی تلاش کند.

The Mail در ژانویه گزارش داد که ساسولو لوکاتلی را ۳۰ میلیون پوند ارزش گذاری کرده است. اما این مبلغ پس از اتمام یورو ۲۰۲۰ می تواند دو برابر شود. یونایتد به یک هافبک مهار کننده احتیاج دارد، اما طبق گزارش The Guardian، در حال حاضر توجه آن ها روی جذب جیدون سانچو به عنوان وینگر راست و کیران تریپیر به عنوان مدافع راست معطوف شده است.

هرچقدر روند این انتقال ها طولانی تر شود، وقتی را که می شود روی جذب هافبک صرف کرد را تلف خواهد کرد.

واکنش هواداران

در حال حاضر نام لوکاتلی بر سر زبان ها افتاده است و هواداران منچستر یونایتد در شبکه های اجتماعی نیز خواهان جذب وی شده اند. در اینجا نگاهی به برخی نظرات می اندازیم:

لوکاتلی یک هافبک دفاعی درست و حسابیه و یونایتد به همچین بازیکنی نیاز داره. منچستر اوله تا زمانی که اونو جذب نکنه رقیب جدی ای نیست.

من دو سال پیش برای خرید لوکاتلی التماس می کردم و امیدوارم حالا این اتفاق بیفته.

منچستر یونایتد! خواهش می کنم لوکاتلی رو جذب کنید!

برچسب‌ها: منچستریونایتد نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

218 شیـاطیـن سرخ1400/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi