خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

کومان: نباید برابر کرواسی به پنالتی‌ها برسیم

کومان: نباید برابر کرواسی به پنالتی‌ها برسیم
تیم ملی هلند فردا شب در خانه میزبان کرواسی در دور نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپاست. هلند این شانس را دارد تا راهی فینال شود و با رونالد کومان صاحب یک جام ارزشمند شود. برنده این بازی به مصاف پیروز دیدار اسپانیا-ایتالیا خواهد رفت.

کومان که در مقطعی تیم ملی هلند را به خاطر بارسا رها کرد، انگیزه‌های بالایی برای جبران دارد. با او هلند در اولین دوره لیگ ملت‌ها، فینال را به پرتغال باخت. او در نشست خبری این بازی گفت: «در اولین دوره حضورم در تیم ملی فکر می‌کردم که همه چیز می‌تواند مثبت‌تر و بهتر باشد. گروه در آن زمان کار بزرگی انجام داد و این کار را با بازی‌هایی عالی و همچنین رسیدن به فینال لیگ ملت‌ها انجام دادیم. تقریبا پنج سال گذشته و تیمی متفاوت نسبت به آن دوره داریم.»

کومان ادامه داد: «ما در مقایسه با ماه مارس شرایط بهتری داریم (شکست چهار گله برابر فرانسه در مقدماتی یورو 2024) و باید خودمان را ثابت کنیم. برابر فرانسه ما هلند واقعی نبودیم و من خوش‌بین هستم که در این مسیر پیشرفت کرده‌ایم. سطح ما قطعا بالاتر از ماه مارس خواهد بود.»
فرصت دادن به استعدادهای جوان: «بله، از این حیث وضعیت می‌توانست بهتر باشد. بازیکنان جوان همیشه در هلند شانس دارند و استعدادهای بیشتری باید در چند پست بیایند تا رقابت بیشتری در تیم ملی داشته باشیم.»
شانس قهرمانی: «به لطف این مجموعه بازیکنان خوب، ما شانس برای قهرمانی داریم. هلند اغلب در تورنمنت‌ها قهرمان نمی‌شود، بنابراین ما می‌خواهیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.»

در مورد وضعیت خوب کرواسی در پنالتی‌ها: «بله، بازی ممکن است به ضربات پنالتی برود و کرواسی اکثرا در پنالتی‌ها برنده می‌شود ولی ما هم تقریبا هیچوقت در ورزشگاه دی‌کویپ (ورزشگاه فاینورد) نمی‌بازیم. بالاخره زمانی می‌رسد که آنها هم در پنالتی‌ها مغلوب شوند اما البته که ما نمی‌خواهیم کار به آنجا برسد و باید در وقت‌های قانونی برنده شویم.»

برچسب‌ها: تیم ملی هلند تیم ملی کرواسی رونالد کومان لیگ ملت های اروپا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

39 ※宲會 King 會宲※1402/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi