خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بارسا و کابوس دستمزدها: حراجه، حراج!

بارسا و کابوس دستمزدها: حراجه، حراج!
یکی از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا این بود که میزان دستمزدها را در باشگاه کم کند. در فصلی که گذشت، بارسا 656 میلیون یورو هزینه پرداخت دستمزدها کرد.

تیم جدید مدیریتی که در مارس 2021 همراه خوان لاپورتا وارد باشگاه شد، یک بار توانسته بود حقوق پرداختی را کاهش دهد اما تیم نیاز به تقویت داشت و برای این فصل فران تورس، ژول کنده، رافینیا و روبرت لواندوفسکی خریده شدند و در نتیجه دوباره دستمزدها بالا رفت.

این در حالی است که هدف خوان لاپورتا، رئیس بارسا و تیم مدیریتی‌اش این است که برای ثبات بخشیدن به اقتصاد بارسا، دستمزدهای پرداختی برای فصل بعد را به چیزی بین 450 تا 470 میلیون یورو کاهش دهند.

در حال حاضر بدون در نظر گرفتن خرید و فروش‌ها، حقوق پرداختی باشگاه به 530 میلیون یورو کاهش پیدا کرده و دلیلش هم رفتن گروهی از ستاره‌های تیم است. با جدایی سرخیو بوسکتس و ژوردی آلبا به علاوه رفتن جرارد پیکه و ممفیس دپای در فصل نقل و انتقالات زمستانی و قطعی شدن قرارداد قرضی آنتوان گریزمان با اتلتیکو مادرید، میزان دستمزدهای پرداختی بارسا به شدت کاهش داشته است. البته این را هم باید در نظر داشت که تیم‌های ورزشی دیگر بارسا هم میزان حقوق پرداختی خود را کاهش داده‌اند.

با این حال همچنان باشگاه قصد دارد این 530 میلیون یورو را کم کند. البته 90 میلیون یورو از این مبلغ، مخارج تیم‌ها و کارکنانی غیر از تیم اصلی فوتبال می‌شود. با این حال، کم کردن هزینه‌های تیم اصلی راحت‌تر است. هم اکنون بارسا پنج بازیکن دارد که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر هستند ولی سالانه 50 میلیون یورو هزینه دارند: لنگله، اومتیتی، دست، کولادو و گوستاوو مایا. برای نمونه، اومتیتی روی دست بارسلونا 20 میلیون یورو هزینه می‌گذارد. همه این پنج نفر تابستان به باشگاه برمی‌گردند و بارسا می‌خواهد از دست هر پنج نفر خلاص شود.
در هر حال، به نظر می‌رسد بارسا در مسیر درستی گام برمی‌دارد و با کم کردن دستمزدها می‌تواند موقعیت مالی باشگاه را پس از بحران‌هایی که در سال‌های اخیر داشته، بهبود ببخشد.

برچسب‌ها: بارسلونا نقل و انتقالات اروپا لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 ※宲會 King 會宲※1402/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi