خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,047

آینده جذاب بوسکتس کنار مسی یا رونالدو

آینده جذاب بوسکتس کنار مسی یا رونالدو
سرخیو بوسکتس ماه گذشته اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد خود با بارسلونا را ندارد. قرارداد او در انتهای این فصل به پایان رسید و ستاره خط میانی آبی‌اناری‌ها با بدرقه باشکوه هواداران نوکمپ را ترک کرد. بوسکتس در حال حاضر با چند پیشنهاد جذاب برای ادامه فوتبال خود مواجه است.

به گزارش ESPN، باشگاه اینتر میامی بعد از جذب لیونل مسی به‌دنبال خرید چند بازیکن سابق دیگر بارسلونا از جمله سرخیو بوسکتس است. این باشگاه مذاکره با کاپیتان سابق بارسا را آغاز کرده؛ اما بوسکتس فعلاً ترجیح می‌دهد به پیشنهادهایش فکر کند.

او علاوه بر اینتر میامی از النصر عربستان هم پیشنهاد دارد. البته علاوه بر النصر، الهلال هم خواستار به خدمت گرفتن ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیاست.

بوسکتس باید تیم آینده خود را از میان این سه گزینه انتخاب کند. حضور مسی در اینتر میامی می‌تواند کفه ترازو را به‌سمت تیم آمریکایی سنگین‌تر کند. بوسکتس بیش از یک دهه با مسی در بارسا هم‌تیمی بود و دوران بسیار موفقی را همراه با او سپری کرد. آن‌ها ارتباط دوستانه خود را حفظ کرده‌اند و همین ارتباط می‌تواند برگ برنده اینتر میامی باشد.

با این حال، لیونل مسی بعد از تأیید حضورش در اینتر میامی، از احتمال حضور بوسکتس در این تیم ابراز بی‌اطلاعی کرد. او به روزنامه اسپورت گفت: «من منتظر هستم تا ببینیم بوسکتس چه تیمی را انتخاب می‌کند. ما هرگز با هم توافق نکردیم که به یک تیم مشترک برویم. من تیم بعدی خود را انتخاب کردم و حالا باید ببینیم سرخیو چه تصمیمی می‌گیرد.»

برچسب‌ها: بارسلونا سرخیو بوستکس نقل و انتقالات اروپا لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

52 ※宲會 King 會宲※1402/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi