خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

مسی انتخاب کرد: نه عربستان، نه بارسلونا

مسی انتخاب کرد: نه عربستان، نه بارسلونا
کاپیتان و ستاره تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفته به جنوب فلوریدا برود و در تیم اینتر میامی بازی کند. البته نام بارسلونا در میانه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی مطرح شد و خورخه مسی، پدر او، اعلام کرد اولویت با بارسا است اما با در نظر گرفتن وضعیت مالی بی‌ثبات باشگاه بعید است بهترین گلزن تاریخ بارسلونا به آنجا برگردد.

جذب مسی می‌تواند جان تازه‌ای به میامی مستاصل ببخشد که در جدول کنفرانس شرق در رده آخر نشسته است. این در حالی است که تیم ملی آرژانتین هم برنامه دارد تا یک مرکز تمرین در جنوب فلوریدا بنا کند.

روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، گزارش کرده که مسی و همسرش ترجیح داده‌اند در عربستان زندگی نکنند؛ ضمن اینکه بی‌اعتمادی به خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا نیز سبب شده تا نظر مساعدی نسبت به بازگشت به نوکمپ نداشته باشند.

پیشنهاد کلان از عربستان در حالی به دست مسی رسیده که صندوق سرمایه‌گذاری عمومی این کشور پول زیادی برای جذب ستاره‌های پا به سن گذاشته خرج می‌کند تا پای آن‌ها را به عربستان باز کند. در این بین، جواب رد مسی به آن‌ها می‌تواند نقطه منفی در کارنامه این تلاش‌ها باشد چرا که عربستان قصد داشت رقابت مسی و رونالدو را در لیگ این کشور تجدید کند و توجه زیادی را معطوف خود کند.

برچسب‌ها: بارسلونا اینتر میامی دیوید بکهام نقل و انتقالات اروپا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 ※宲會 King 會宲※1402/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi