خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,047

پیشنهاد جدید الهلال به مسی تکذیب شد

پیشنهاد جدید الهلال به مسی تکذیب شد
در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی نجومی برای جذب لیونل مسی ارائه داده است، باشگاه پاری سن ژرمن هفته گذشته به صورت رسمی از جدایی این فوق ستاره آرژانتینی پس از پایان قراردادش با این باشگاه خبر داد.

با این حال مسی همچنان تصمیمی برای آینده خود نگرفته و همین موضوع هم باعث شد صبح امروز برخی از رسانه‌ها مدعی شوند که الهلال پیشنهاد جدیدی برای جذب مسی ارائه داده است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات بازیکنان و مربیان در اروپا، در این باره نوشت: منابع نزدیک به الهلال هرگونه پیشنهاد جدیدی به مسی را تکذیب کردند.

او تاکید کرد: پیشنهاد الهلال به مسی که آپریل گذشته مطرح شد، هنوز روی میز است و شامل دستمزدی نزدیک به یک میلیارد یورو در طی دو سال خواهد بود.

رومانو همچنین گفت: اینتر میامی هفته گذشته پیشنهاد رسمی خود را برای جذب مسی ارائه کرد و همه همچنان منتظر تصمیم نهایی این فوق ستاره فوتبال برای آینده خود هستند.

لازم به ذکر است این اخبار در شرایطی مطرح می‌شود که بارسلونا به روش‌های مختلف به دنبال بازگرداندن ستاره سابق خود است که در تابستان 2021 از این تیم جدا شده بود.

برچسب‌ها: بارسلونا الهلال لیونل مسی اینتر میامی پارب سن ژرمن نقل و انتقالات اروپا لیگ 1 فرانسه فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

33 ※宲會 King 會宲※1402/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi