خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

سکوت گلر استقلال بعد از یکسال شکست!

سکوت گلر استقلال بعد از یکسال شکست!
در لیگ بیستم درخشش یک دروازه‌بان جوان در ترکیب پیکان ، نوید معرفی یک بازیکن خوب در این پست را به فوتبال ایران داد. نمایش‌های علیرضا رضایی باعث شد تا در پایان همان فصل و در حالی که استقلال سیدحسین حسینی و رشید مظاهری را در لیست خود داشت، با نظر فرهاد مجیدی برای جذب او اقدام کند.

با وجود اینکه تصور می‌شد رضایی به گلر سوم استقلال تبدیل شود، اما او با گذشت چند هفته به ترکیب اصلی آبی‌ها رسید و موفق شد عملکرد خوبی از خود برجا بگذارد تا خیلی‌ها از این گلر به عنوان آینده دروازه‌بانی در فوتبال ایران یاد کنند. تبدیل شدن به گلر شماره یک تیم فوتبال امید شرایط را برای او بهتر کرد و پیش‌بینی می‌شد در لیگ بیست و دوم اوضاع برایش بهتر هم بشود.

رضایی در فصلی که گذشت اما اتفاقات عجیب و غریبی را تجربه کرد؛ او اگرچه با مصدومیت سیدحسین حسینی در 4 مسابقه برای استقلال به میدان رفت، اما بعد از آن دچار پارگی در عضله چهارسر ران شد و دیگر تا پایان فصل حتی در لیست 20 نفره استقلال نیز قرار نگرفت.

موضوعی که این روزها باعث شده نام رضایی بار دیگر بر سر زبان‌ها بیفتد اما ربطی به مسائل فنی ندارد؛ صحبت‌هایی که محمدحسین میثاقی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر درباره مبلغ قرارداد این گلر 24 ساله بر زبان آورد و با تایید ضمنی حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال هم مواجه شد، ناراحتی او را در پی داشته است؛ این موضوع چندی قبل در همان برنامه توسط علی فتح‌الله‌زاده هم بیان شد و همین مساله سبب شده تا رضایی نسبت به ماجرا و برخی اتهام‌ها و انتقادها توضیحاتی را ارائه کند.

علیرضا رضایی در گفت وگو با "ورزش سه" صحبت‌های مهمی را درباره فصلی که گذشت و البته جزییات قرارداد خود انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**همیشه از حاشیه دورم، اما مجبور به شفاف‌سازی هستم

علیرضا رضایی در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به انتقادهایی که به مبلغ قرارداد او بعد از صحبت‌های مجری فوتبال برتر صورت گرفته، گفت: قبل از هرچیز باید خداراشکر کنم، چراکه هرچه دارم، از محبت و لطف خداوند است. از هیچ‌کس هم در زندگی‌ام جز خدا نمی‌ترسم. من همیشه سعی کردم از حاشیه و مسائلی که تمرکزم را برهم می‌زند، دور باشم اما بعضی وقت‌ها یکسری اتفاقات رخ می‌دهد که زبینده نام من و باشگاه بزرگ استقلال نیست. از این رو با توجه به حواشی ایجاد شده تصمیم به شفاف‌سازی در خصوص برخی مسائلی که طی یکسال گذشته برایم رخ داد، بپردازم.

**قسم می‌خورم همه حرف‌هایم راست است

او ادامه داد: از همه عزیزانی که وقت می‌گذارند و این صحبت‌های من را می‌خوانند، تشکر می‌کنم. شاید خواندن همه این جملات کمی زمان‌بر باشد اما قسم می‌خورم که حتی کلمه‌ای از حرف‌هایم آلوده به دروغ نیست و همه‌اش بر مبنای صداقت است. بعضی وقت‌ها یکسری حرف‌ها بیان می‌شود که آدم را اذیت می‌کند، مثل همین موضوعی که درباره قراردادم پیش آمده است. این‌ حرف‌ها نه تنها مرا اذیت می‌کند که باعث توهین به برخی افراد می‌شود و مطالبی که خلاف واقع است را به یکسری آدم‌ها مثل انگ می‌چسباند.

**آقافرهاد گفت حسینی یا مظاهری می‌روند و گزینه بازی کردن هستی

دروازه بان استقلال در ادامه به روزهای شروع همکاری‌اش با این تیم اشاره کرد و گفت: جهت روشن‌ شدن اذهان عمومی دوست دارم از فصل گذشته که به استقلال پیوستم، خیلی از نکات را بگویم. من زمانی به استقلال پیوستم که آقای فرهاد مجیدی سرمربی تیم بودند و با نظر مستقیم ایشان راهی استقلال شدم. آن زمان آقافرهاد با من صحبت کردند و گفتند که از بین آقای حسینی و آقای مظاهری یک نفر از تیم جدا می‌شود و جایگزین می‌شوی. آقای مجیدی همچنین گفتند که برای ایشان گلر اول و دوم معنی نداردو گزینه بازی کردن در استقلال هستم. من هم با جان و دلم قبول کردم که به استقلال بپیوندم.

**عملکردم در سال قهرمانی استقلال مشخص است

رضایی در ادامه تاکیدکرد: من همیشه گفته‌ام و بازهم می‌گویم سرباز تیمی هستم که پیراهن آن را برتن می‌کنم. برای من در آن روزها بسیار مهم بود که هواداران استقلال خوشحال باشند. به همین خاطر همه تلاشم را کردم و صد درصد توانم را به کار گرفتم و در نهایت هم شانس بازی کردن از سرمربی تیم گرفتم. عملکردم هم مشخص است، 7 بازی در تیمی که بدون باخت قهرمان شد، ثبت کردم، تعداد کلین‌شیت‌هایم در همان مسابقات در دسترس است و بعد هم که به تیم امید رفتم و بازی کردم. فکر می‌کنم در سالی که قهرمان شدیم، همه دیدند که عملکرد من چگونه بوده است.

**دلیل اثبات توانایی هر فرد، نتیجه است

دروازه‌بان استقلال در بخش دیگری‌ از صحبت‌های خود گفت: من همیشه یک موضوعی در ذهن خودم دارم که اعتقادم است. پارسال هم دریکی از مصاحبه‌هایم گفتم که تنها دلیل اثبات توانایی یک فرد نتیجه‌گیری است. مثلا آقای مجیدی در لیگ بیست و یکم بدون باخت استقلال را در لیگ برتر بعد از 9 سال قهرمان کردند و این همه رکورد شکستند و با همین نتایج توانایی‌های ایشان اثبات شد. درباره خودم هم چنین اعتقادی دارم. اگر یک نفر می‌خواهد بگوید دروازه‌بان خوبی است، باید دستاورد داشته باشد و من هم از این قاعده استثنا نیستم.

**پیشنهاد مالی خوب از تیم صنعتی داشتم، خواستم که بروم اما...

از دروازه‌بان استقلال پرسیدیم: «با همه شرایط خوبی که در فصل اول حضور در این تیم داشت، چه اتفاقاتی افتاد که مبلغ قراردادش افزایش پیدا کرد؟ »
او پاسخ داد: واقعیت این است که در ابتدای فصل جاری من یکسال با استقلال قرار داد داشتم و از طرفی پیشنهادی با مبلغ بسیار خوب از یک تیم صنعتی دریافت کردم که آنجا شانس بازی کردن داشتم. سرمربی آن تیم مرا برای دروازه‌بان اصلی انتخاب کرده بود و مبلغ پیشنهادی هم انصافا عدد خیلی خوبی بود. از این رو با مدیران باشگاه استقلال صحبت کردم و خواستم که کارهای انتقالم صورت بگیرد. من حتی پیشنهاد کردم که به صورت قرضی به فولاد بروم، اما مدیران وقت باشگاه اجازه جدایی به من ندادند.

برچسب‌ها: علیرضا رضایی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

19 حسین قهرمان 741402/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi