خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

جانشین حسینی در استقلال: فعلا این گلر!

جانشین حسینی در استقلال: فعلا این گلر!
علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر، گلرهای تیم نکونام در مقطع فعلی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه استقلال برای فصل بعد، به مانند مدیریت این باشگاه و البته چند پست دیگر، وضعیت نامشخصی دارد. سیدحسین با انتشار یک استوری از آبی ها خداحافظی کرده و این تیم هنوز گزینه مشخصی برای جانشینی کاپیتان ندارد.

هر چند که گفته می شود یک گلر اسپانیایی مدنظر نکونام قرار دارد اما با توجه به استعفای کریمی و وضعیت نامشخص صندلی ریاست باشگاه، استقلال با دو گلر فعلی خود یعنی علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر به کارش ادامه می دهد.
رضایی که در زمان فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی نیز در لیگ بیست و یکم داشت، فصل گذشته چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نشد و در یک مقطع به دلیل مصدومیت سیدحسین، درون دروازه آبی ها قرار گرفت.

در شرایط فعلی، رضایی و سعیدی فر گزینه های نکونام برای درون دروازه هستند که البته رضایی یک قدم جلوتر از گلر جوان آبی هاست و او این روزها با حضور فعال در تمرینات، آمادگی خود را به رخ کادرفنی کشانده است.

بدون شک نکونام در ادامه بازار نقل و انتقالات، حداقل یک سنگربان را به تیم خود اضافه می کند. رقیب رضایی یا خارجی خواهد بود و یا اینکه سیدحسین پس از سومین خداحافظی از استقلال، دوباره به این تیم بازخواهد گشت.

برچسب‌ها: استقلال گلر علیرضا رضایی سینا سعیدی فر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

23 Lethal1402/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi