خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

غلامپور بازهم دستکش طلا می‌خواهد

غلامپور بازهم دستکش طلا می‌خواهد
مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرینات سخت و ویژه‌ای را برای شاگردانش در نظر گرفته است.

یکی از اتفاقات خوب در استقلال در اختیار داشتن گلرهای توانمند و با انگیزه است. سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی دو دروازه‌بان اصلی آبی‌ها محسوب می‌شوند و در کنار آنها سینا سعیدی‌فر جوان نیز خودش را برای روزهای سخت آماده می‌کند.

در فصل گذشته سیدحسین حسینی 26 بازی و علیرضا رضایی 7 بازی (4 بازی در لیگ و 3 بازی در حذفی) برای استقلال انجام دادند و حالا این دو دروازه‌بان به همراه سعیدی‌فر زیر نظر بهزاد غلامپور خود را برای فصل جدید آماده می‌کنند.

در جریان اردوی ترکیه بهزاد غلامپور تمرینات سخت و ویژه‌ای را برای گلرهای تیمش در نظر گرفته است و حسابی در تمرینات از آنها کار می‌کشد. فشار تمرینات دروازه‌بان‌های استقلال نیز همچون سایر بازیکنان بالاست و غلامپور با هماهنگی ساپینتو قصد دارد به بهترین شکل گلرهایش را برای مسابقات آماده کند.

سیدحسین حسینی، فصل گذشته موفق شد با 18 کلین شیت در 26 بازی رکورددار شود و دستکش طلایی مسابقات را به خود اختصاص بدهد. حالا نیز او انگیزه زیادی برای تکرار این اتفاق دارد و البته که رضایی برای برای بازی کردن تشنه است.

در این شرایط، غلامپور با تمرینات پرفشار و دشوار طوری با گلرها کار می‌کند که مشخص است او بار دیگر برای برای دستکش طلای شاگردانش نقشه کشیده است.

برچسب‌ها: استقلال بهزاد غلامپور سید حسین حسینی علیرضا رضایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

41 Esteghlal Fc‌1401/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi