خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

همه‌چیز به لالیگا بستگی دارد: مارتینز، اولین خرید بارسا

همه‌چیز به لالیگا بستگی دارد: مارتینز، اولین خرید بارسا
اینیگو مارتینز اولین خرید بارسا برای تقویت تیم در فصل 24-2023 است. این مدافع میانی مدت مدیدی است که زیر ذره‌بین بارسلونا قرار دارد. آخرین بار باشگاه در زمان مدیریت متئو آلمانی در تابستان گذشته برای خرید او دست به کار شد، اما با توجه به اینکه مارتینز با اتلتیک بیلبائو قرارداد داشت، باید رقم خرید او را به این باشگاه می‌پرداختند که بارسا با توجه به وضعیت مالی‌اش از عهده آن برنیامد.

اما این فصل قضیه فرق دارد و قرارداد او با اتلتیک در پایان ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و بارسا هم‌اکنون با او به توافق نهایی رسیده است. به این ترتیب، او با قراردادی دو ساله به بارسلونا خواهد پیوست. مدت قرارداد هم از این جهت طولانی نیست، چون مارتینز 32 ساله است. همچنین اگر باشگاه نتواند او را بخرد، باید به این بازیکن خسارت بپردازد.

مشکلات مالی
هم‌اکنون بارسا با مشکلات مالی جدی دست به گریبان است و مدیران باشگاه در حال مذاکره با لالیگا هستند تا طرح مالی‌شان را به تصویب مدیران لیگ برسانند. در صورت موافقت لالیگا با آن‌ها، مشکلی به وجود نخواهد آمد و خبر خرید اینیگو مارتینز به زودی اعلام خواهد شد.

اما این احتمال هم وجود دارد که لالیگا با طرح بارسا موافقت نکند یا بخشی از آن را بپذیرد که در آن صورت بخت بارسا برای خریدن این بازیکن به شدت کاهش می‌یابد؛ چون آن وقت تیم باید بازیکنان مورد نیازش را اولویت‌بندی کند و ژاوی همیشه گفته که اولویت با گرفتن جانشین بوسکتس است. به این ترتیب، تلاش برای گرفتن مارتینز متوقف خواهد شد.

برچسب‌ها: بارسلونا اتلتیک بیلبائو نقل و انتقالات اروپا اینیگو مارتینز فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

25 ※宲會 King 會宲※1402/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi