خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هلند
اتحاد هلند
9
5,459

روایت جالب مدافع هلندی از تجربه ترسناک سکته قلبی

روایت جالب مدافع هلندی از تجربه ترسناک سکته قلبی
دالی بلیند موقع بازی در لیگ قهرمانان مقابل والنسیا بود که احساس کرد سرش گیج می‌رود و روی زمین نشست. پزشکان به سراغ او رفتند اما مدافع هلندی تا پایان مسابقه در زمین ماند.

حالا مدافع سابق یونایتد درباره آن تجربه ترسناکش حرف زده است: «شرایط این طوری بود که من یک حمله قلبی خفیف داشتم. لحظه‌ای که این اتفاق می‌افتد، معمولا از حال می‌روید اما در مورد من تازه داشت شروع می‌شد. تازه شروع حمله قلبی بود. در یک مقطع تپش قلبم خیلی زیاد شده بود. بعد ریتم عادی‌اش را پیدا کرد. به همین خاطر بیهوش نشدم... ایستادم، داشتم به عقب برمی‌گشتم. در آن مقطع اگر تصاویر بازی را ببینید، من را می‌بینید که داشتم زمین می‌خوردم و یک دستم را روی زمین گذاشته بودم. بعد دوباره سر پا ایستادم و دوباره تپش قلبم بالا رفت. دکترها آمدند و از من پرسیدند: "چی شده؟ خوبی؟" و من گفتم: "آره، خوبم. فقط گشنه هستم."

نمی‌توانستم آن ماجرا را به قلبم ربط دهم. آن‌ها هم همه آزمایش‌ها را انجام دادند و همه چیز عادی بود. یادم است این احساس را داشتم که وقتی روی مبل مدت زیادی دراز می‌کشی و بعد سریع بلند می‌شوی و احساس می‌کنی سرت سبک شده.

این احساس را داشتم، اما 10 برابر شدیدتر. فقط احساسی شبیه به گرسنگی داشتم. اصلا انرژی نداشتم. باید یک چیزی می‌خوردم و اصلا به ذهنم نمی‌رسید که ممکن است چه اتفاقی افتاده باشد، که به قلبم یا چیزی شبیه آن مربوط باشد.

حتی تا آخر بازی در زمین ماندم که دیوانگی است. دیوانه‌وارترین بخش آن است! حتی بعد از آن سر تمرین هم رفتم و ریکاوری کردم اما دکتر پیش من آمد و گفت: "دالی، به این وضعیت اعتماد ندارم. باید برویم و در بیمارستان آزمایش بدهی." بعد آزمایشات را انجام دادیم و من دو هفته در بیمارستان ماندم.»

بلیند پس از آن به دلیل مشکل قلبی چند ماه از میادین دور ماند و در ابتدا گفتند حرفه او رسما تمام شده اما مدافع هلندی بسیار مصمم بود به زمین برگردد و سرانجام موفق به این کار هم شد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ آژاکس تیم ملی هلند دالی بلیند فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

81 ※宲會 King 會宲※1402/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi