خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

عضو جدید کادر فنی تیم ملی از سوئیس!

عضو جدید کادر فنی تیم ملی از سوئیس!
آنتونیو مانیکونه، مربی ایتالیایی سابق تیم ملی سوئیس به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی ایران معرفی شد.
مانیکونه که بیش از یک ماهی است در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران، قرارداد خود را برای حضور در جمع مربیان تیم ملی نهایی می‌کند، امروز اولین صحبتهای خود را در جمع ملی‌پوشان به زبان می‌آورد. او هنوز با جو و فضای ایران آشنا نیست، اگرچه از طریق واسطه‌ای که خود را به ایران معرفی کرده، قاعدتا از شرایط کاری‌اش تا جام ملتها با خبر است.

مانیکونه، بازیکن سابق تیم‌ملی ایتالیاست و در اینترمیلان و پالرمو بازی کرده و چهره نسبتا معروف در فوتبال ایتالیتا محسوب می‌شود. البته عمده شهرت او به دستیاری ولادیمیر پتکوویچ برمی‌گردد، مربی صربستانی مشهور تیم‌ملی سوییس که این دو با هم 3 تورنمنت بزرگ را تجربه کردند؛ دو جام ملتهای اروپا (یورو 2016 و 2020) و جام جهانی 2018. در حالی که موفقترین دوره تاریخی تیم‌ملی سوییس به پیروزی بزرگی برمی‌گردد که مقابل فرانسه پرستاره اتفاق افتاد.
او سابقه کار در تیم جوانان اینتر، لاتزیو، بوردو و تیم ملی سوییس را در کارنامه دارد
همچنین مانیکونه در 7 سالی که در تیم ملی سوئیس مشغول بوده سابقه حضور در دو جام ملتهای اروپا و یک جام جهانی را در کنار ولادیمیر پتکوویچ دارد.
مانیکونه در سالی به دنیا آمده که انگلیس جام جهانی را فتح کرده است و به طور دقیق 57 سال دارد. او از 50 سالگی در کادرفنی تیم‌ملی سوییس حضور داشته و بعد از 7 سال استشمام فضای ملی، این بار به ایران آمده تا همان نقش را در کنار امیر قلعه‌نویی ایفا کند. او همچنین در اینترمیلان، لاتزیو و بوردو هم مربیگری کرده و مطرح‌ترین چهره کادرفنی تیم ملی به حساب می‌آید، کسی که حالا یکی از نفرات این کادر شلوغ و پرانرژی است. کادری که شامل رحمان رضایی ملی‌پوش سابق ایران، آندرانیک تیموریان کاپیتان پیشین تیم‌ملی، حمید مطهری مربی اسبق پرسپولیس و سعید الهویی دستیار امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر. همچنین اصغر قربانعلی‌پور (مربی سابق تیم‌ملی) و دینکا الین (مربی گلرهای تراکتور) نیز در کادر حضور دارد و این جمع را تکمیل می‌کنند. در حال حاضر کادرفنی تیم‌ملی فوتبال ایران به جز آنالیزورها شامل این هشت نفر خواهد بود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران امیر قلعه نویی آنتونیو مانیکونه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 3

43 (tractor)1402/03/15

Sdfdsgfg: مربی بدی به نظر نمیرسه

15 خرداد (20:13)


15 خرداد (20:10)


(tractor): آرزوی موفقیت

15 خرداد (20:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi