خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

تراشتگن و بردن دستکش طلا بدون جاودانگی!

تراشتگن و بردن دستکش طلا بدون جاودانگی!
پرونده فصل 23-2022 لالیگا امشب با برگزاری بازی‌های هفته پایانی بسته شد. بارسلونا که پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود در هفته سی و هشتم با نتیجه 2-1 مغلوب سلتاویگو شد. تراشتگن با وجود ناکامی در بسته نگه داشتن دروازه خود، در پایان این دیدار جایزه دستکش طلایی را دریافت کرد.

او با 26 کلین شیت پیش از این جایزه زامورا (به بهترین دروازه‌بان فصل با بیشترین کلین شیت اهدا می‌شود) را به نام خود زده بود اما در بازی با سلتاویگو انگیزه دیگری برای کلین شیت داشت که موفق به انجام آن نشد.

دروازه‌ان آلمانی بارسلونا این شانس را داشت که با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل سلتاویگو، شمار کلین شیت‌های فصل خود را به عدد 27 رسانده و به تنهایی رکورددار کلین شیت در لالیگا و 5 لیگ معتبر دنیا شود.

ژاوی هرناندز دقیقا به همین خاطر تراشتگن را در ترکیب اصلی بازی امشب تیمش که یک بازی تشریفاتی بود قرار داد. او اما بعد از اینکه دروازه‌اش در اواخر نیمه اول باز شد در دقیقه 6۳ جای خود را به اینکای پنیا داد.

به این ترتیب بعد از قهرمانی در لالیگا و کسب عنوان آقای گلی توسط روبرت لواندوفسکی، این جایزه مهم هم به یک نام بارسلونا خورد تا شاگردان ژاوی همه جوایز مهم فصل را درو کنند.

برچسب‌ها: بارسلونا مارک آندره تراشتگن لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

35 ※宲會 King 會宲※1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi