خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

شایعه جذاب: ستاره لیورپول با بارسلونا توافق کرد

شایعه جذاب: ستاره لیورپول با بارسلونا توافق کرد
قرارداد فیرمینو با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز هم خبری از امضای قرارداد جدید بین این دو طرف نیست.

تا چند هفته قبل گفته می‌شد که مذاکراتی برای تمدید قرارداد این بازیکن در جریان است و او نیز تمایل دارد که حداقل برای یک فصل دیگر به حضورش در آنفیلد ادامه دهد اما حالا شرایط فرق کرده است.

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این مهاجم برزیلی از لیورپول به گوش رسیده است و حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل ادعای جذابی را در این زمینه مطرح کرده است.
1762346

دیلی میل مدعی شده که بارسلونا مذاکراتی را با این بازیکن که در شش ماه پایانی قراردادش است و می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کند آغاز کرده و به نتایجی هم دست پیدا کرده است.

ظاهرا مدیران بارسلونا به صورت جدی به فکر پیدا کردن زوجی برای روبرت لواندوفسکی در خط حمله این تیم هستند و شرایط این ستاره لیورپول را از مدتی قبل تحت نظر داشته‌اند و حالا موفق شده‌اند با او برای حضور در نوکمپ در فصل آینده به توافق برسند.

کلوپ اخیرا تایید کرده بود که دوران حضور این بازیکن در آنفیلد قرار است پس از هشت سال درخشان و خاطره‌انگیز در تابستان سال جاری به پایان برسد.

برچسب‌ها: بارسلونا لیورپول لالیگا اسپانیا فوتبال روبرتو فیرمینو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

76 ※宲會 King 會宲※1402/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi