خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

قطعی: شکایت الچه از بارسلونا رد شد

قطعی: شکایت الچه از بارسلونا رد شد
الچه سه هفته پیش در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد. این تیم فرصت زیادی برای تغییر نتیجه در این بازی به دست نیاورد و شاگردان ژاوی کاملا بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند سه امتیاز این بازی را با قدرت و شایستگی به دست آورند. کمی بعد اعلام شد که مدیران الچه قصد ندارند به این سادگی شکست برابر بارسا را بپذیرند و می‌خواهند شکایتی را علیه این تیم مطرح کنند تا نتیجه بازی را تغییر دهند.
1854202

الچه معتقد بود که با توجه به لغو شدن مجوز حضور گاوی در فهرست تیم اول بارسا، این بازیکن اجازه حضور در این دیدار را نداشته و به میدان رفتنش در این بازی غیرقانونی بوده است. بر اساس بند چهارم قانون فدراسیون فوتبال اسپانیا، بازیکنی که مجوز حضورش در تیمی لغو شده باشد نباید در همان فصل بار دیگر برای آن تیم به میدان برود.
1837874

شکایت الچه به کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا رفت و نتیجه آن امروز اعلام شد. کمیته ضمن رد شکایت الچه تاکید کرد که حضور گاوی در ترکیب بارسلونا قانونی بوده و نتیجه تغییر نخواهد کرد. به این ترتیب بارسا بازنده اعلام نخواهد شد و همچنان با یازده امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، در فاصله 9 بازی تا پایان فصل، به صدرنشینی‌اش ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها: بارسلونا پابلو گاویرا لالیگا اسپانیا فوتبال الچه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

38 ※宲會 King 會宲※1402/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi