خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

سود نیم میلیونی بارسا از انتقال بازیکن همیشه مصدوم

سود نیم میلیونی بارسا از انتقال بازیکن همیشه مصدوم
ساموئل اومتیتی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی و رایگان از بارسلونا به لچه ایتالیا پیوست. مدافع فرانسوی به دلیل مصدومیت‌های متوالی از ترکیب اصلی بارسلونا دور شده بود و چند سال نیمکت‌نشین محض بود تا اینکه ترجیح داد راهی لچه شود. او 9 هفته ابتدایی سری آ را نیز از دست داد ولی در نهایت توانست با ریکاوری و بهبودی کامل، به ترکیب اصلی لچه برسد و شب گذشته برابر ناپولی توانست پانزدهمین حضور خود در ترکیب ثابت لچه را جشن بگیرد.
1839943

طبق ادعای اسپورت، طبق بندی در قرارداد اومتیتی، لچه حالا باید 500 هزار یورو به بارسلونا پرداخت کند و این اولین سود انتقال اومتیتی به این باشگاه ایتالیایی است. لچه با وجود 6 شکست متوالی، با 27 امتیاز در رده شانزدهم است و با منطقه سقوط فعلا هشت امتیاز فاصله دارد. هنوز 9 هفته تا پایان فصل باقی مانده و بارسا همچنان می‌تواند بر اساس بندهای دیگر قرارداد اومتیتی، از انتقال او سود کند.

برچسب‌ها: بارسلونا لچه ساموئل اومتیتی لالیگا اسپانیا سری آ ایتالیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

115 ※宲會 King 會宲※1402/01/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi