خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

دو گزینه جذاب برای آینده نیمکت اینتر

دو گزینه جذاب برای آینده نیمکت اینتر
شرایط برای سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر اصلا مساعد نیست و قبول چهار باخت از پنج دیدار اخیر در سری آ، شایعات در مورد احتمال اخراج این سرمربی ایتالیایی را افزایش داده است. اینتر امشب در نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف یوونتوس خواهد رفت و شکست در این دیدار حتی ممکن است زمینه‌ساز اخراج زودهنگام سیمونه اینزاگی شود. گاتزتا دلو اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران اینتر از عملکرد این سرمربی رضایت ندارند و از همین حالا شایعاتی در مورد گزینه‌های تابستانی این باشگاه برای تصدی نیمکت اینتر مطرح شده است. دو نام محبوب برای هواداران: آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو.

ژوزه مورینیو رقم‌زننده بهترین روزهای تاریخ نراتزوری بوده و محبوبیت شگفت‌انگیزی بین هواداران این تیم دارد. این سرمربی پرتغالی حدود یک دهه قبل روی نیمکت اینتر موفق به فتح سه‌گانه شده و برای آخرین بار لیگ قهرمانان را به کلکسیون افتخارات این باشگاه و البته خود اضافه کرد.
1838625

نتایج موفق مورینیو در دو فصل اخیر روی نیمکت رم، دوباره او را به فهرست سرمربیان درجه یک اروپایی اضافه کرده است. هواداران اینتر به آنتونیو کونته نیز علاقه زیادی دارند. این سرمربی ایتالیایی بعد از یک دهه موفق شد اینتر را قهرمان لیگ ایتالیا کند، اما عدم توافق با مدیریت باشگاه باعث جدایی او در تابستان دو سال قبل شد. بعد از تجربه‌ای نه چندان خوب در تاتنهام، امکان بازگشت کونته به اینتر در فصل تابستان وجود دارد.

برچسب‌ها: اینتر آاس رم آنتونیو کونته خوزه مورینیو سری آ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 پرسپولیس بزین1402/01/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi