خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

مورینیو: از نگرش برخی بازیکنان راضی نیستم

مورینیو: از نگرش برخی بازیکنان راضی نیستم
به گزارش مستر90، رم در شرایطی که فاصله چندانی با شکست مقابل اودینزه نداشت، در دقایق پایانی و با پنالتی لورنزو پلگرینی موفق به کسب یک امتیاز این دیدار شد. ژوزه مورینیو، سرمربی رم در پایان این دیدار مدعی شد حریف فرصت زیادی برای رسیدن به مرز آمادگی داشته و بازیکنان رم بعد از بازی در لیگ کنفرانس خسته بودند.

ژوزه مورینیو گفت: "من امیدوارم بودم دو یا سه دقیقه دیگر بازی ادامه پیدا کند تا ما برنده شویم. بازی غافلگیرکننده ای نبود، زیرا از قبل می دانستم که اودینزه به این شکل بازی خواهد کرد و بعد از چند دقیقه متوجه شدم که تحلیل من اشتباه نبود. ما با بازیکنان جدید وارد مسابقه شدیم. من متوحه شدم برخی از بازیکنان بعد از بازی روز پنجشنبه در لیگ کنفرانس واقعا با مشکل مواجه بودند و البته اودینزه تمام طول هفته فرصت داشت تا آماده شود.

بازی دشواری بود، اما من فکر می کنم اگر زودتر گل می زدیم جریان مسابقه را برمس گرداندیم، اما متاسفانه این اتفاق دیر رخ داد. حالا ما در هشت بازی اخیر خود سری آ شکست نخورده و صاحب چهار برد و چهار تساوی شده ایم. اگر کسی فکر می‌کند کسب یک امتیاز در خانه از اودینزه یا ساسولو ناامیدکننده است، باید بدند که این امتیازات در موقعیت‌های دشوار بسیار ارزشمند هستند و شکست محسوب نمی شوند.

ما نمی توانیم انتخاب کنیم که کدام رقابت ها برام مهم تر است. ما باید در هر مسابقه سطح خود را بالا ببریم. ما بعد از لیگ کنفرانس در ورونا و ونزیا شکست خوردیم و به تساوی رسیدیم. من هم احساس خستگی می کنم، اما بعد از بازی چنین حسی دارم. اما برخی از بازیکنانم قبل از شروع مسابقه چنین شرایطی داشتند و من این نگرش را دوست نداشتم."

برچسب‌ها: خوزه مورینیو آاس رم اخبار آاس رم اودینزه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 هعی یه...‍1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi