خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

مورینیو: برای پیدا کردن مشکل میان ما باید بیشتر تلاش کنید

مورینیو: برای پیدا کردن مشکل میان ما باید بیشتر تلاش کنید
مورینیو احساس می کند رم با تفکرات او به ثبات نزدیک شده است.

به گزارش مستر90، پس از برتری 1-0 آاس رم مقابل ویتسه آرنهم در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا 2021/22، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

اعتراف می کنم در پایان نیمه اول، شایسته برتری 1-0 نبودیم. در نیمه اول هیچ کاری برای گلزنی نکردیم، خوش شانس بودیم و مشکلات زیادی داشتیم اما در نیمه دوم بسیار بهتر ظاهر شدیم. واقعا بازی سختی بود و از نظر دفاعی بسیار کنترل شده عمل کردیم. خیلی سخت توانستیم خودمان را با شرایط مسابقه و زمین سازگار کنیم. شدت و سرعت بازی بسیار پایین بود. نیمه اول خوش شانس بودیم که گل نخوردیم اما در نیمه دوم هیچ موقعیتی به آنها ندادیم. در نیمه دوم وقتی از میزبان جلو هستید، طبیعی است در چنین زمینی که اصلا برای فوتبال مناسب نیست، به بازی دفاعی بپردازید.
انجام سه تعویض در ابتدای نیمه دوم؟ اولیویرا و ورتو در نیمه اول، کار زیادی در خط هافبک انجام ندادند. کنترل وسط زمین در دست ما نبود اما در نیمه دوم با ورود کریستانته، شرایط عوض شد. منظورم این نیست که کریستانته از ورتو بهتر است اما در این موقعیت و بازی خاص، با ورود کریستانته وضعیت تیم بهتر شد. ورتو، وینیا و میتلند نایلز تعویض شدند چون امشب نتوانستند در تقابل های نفر به نفر موفق باشند. کارسدورپ و الشعراوی به مراتب بهتر کار کردند. در نیمه دوم هرگز احساس نمی کردم که قرار است گلی دریافت کنیم اما در پایان نیمه اول خوشحال بودم که گلی دریافت نکرده ایم.

سومین برد متوالی 1-0؟ ما از روز اول سعی کردیم در اینجا چیزی بسازیم. اکنون ممکن است ثبات بیشتری داشته باشیم. ما برای اولین بار پس از مدت ها تقریباً یک تیم کامل داریم. قوی‌ تر هستیم، گزینه های بیشتری داریم، یکدیگر را بهتر درک می‌ کنیم، عمل‌ گراتر هستیم. حتی در یک لحظه سخت مثل امروز، تیم واکنش خوبی نشان داد.
رفتن زانیولو به رختکن پس از تعویض؟ اشتباه دیدید (خطاب به خبرنگار) برای پیدا کردن مشکل میان من و زانیولو باید بیشتر تلاش کنید. خودم به او گفتم که هوا سرد است، به رختکن برو و استراحت کن. از بازی امشب او راضی هستم. بازی در چنین زمینی برای بازیکنانی چون زانیولو دشوار است.

برچسب‌ها: آاس رم اخبار آاس رم خوزه مورینیو ویتسه لیگ کنفرانس اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

94 هعی یه...‍1400/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi