خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

خبرنگار اسپانیایی: ولاهوویچ گزینه سوم رئال مادرید است

خبرنگار اسپانیایی: ولاهوویچ گزینه سوم رئال مادرید است
پاکوخو خبرنگار رادیو کادناسر در مورد برنامه نقل و انتقالاتی رئال مادرید گفت:« گزینه اول، امباپه است، گزینه دوم هری کین و سومین گزینه و بهترین از نظر قیمت، ولاهوویچ. رئال مادرید می خواهد امباپه را بخرد. رئال در صورت نیامدن امباپه خواستار خرید کین است اما مدیران رئال او را به واسطه سنش گران می دانند و منطقی ترین گزینه نیز ولاهوویچ است. یووه خرید میلیک را نهایی کرده و به پول نیاز دارد. این دو نمی توانند با هم در ترکیب باشند و ولاهوویچ باید جدا شود. هنوز خیلی از تابستان مانده و رئال همیشه در بازی حضور دارد. رئال مادرید در موضع هوشمندانه خود می گوید که خریدی در کار نیست چرا که وقتی سراغ باشگاهی می روند، قیمت ها دو برابر می شود.»

آنتون مئانا دیگر خبرنگار اسپانیایی گفت:« رئال مادرید می گوید که خرید دیگری در کار نیست اما شماره 9 خالی است. رئال مادرید می داند که باید ریسک را بپذیرد. اگر امباپه نیاید، این ترکیب خیلی کوچک خواهد بود. نمی شود که در مقابل تیمی نظیر سیتی با چنین ترکیب کوچکی بازی کنی. رئال مادرید تقویم را می شاسد و هنوز خیلی از تابستان مانده است. فعلا روی جدایی و تمدیدها تمرکز دارند. لونین، اودریوزولا و وایخو می توانند جدا شوند و فکر نمی کنم که پنجره بسته شده باشد.»

برچسب‌ها: رئال مادرید دوشان ولاهویچ هری کین یوونتوس کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

89 حسین قهرمان 741402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi