خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

بمب خبری مندس: منتظر انتقال‌هایی بزرگ باشید

بمب خبری مندس: منتظر انتقال‌هایی بزرگ باشید
ژرژ مندس سال‌ها مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو بود و سال قبل وقتی نتوانست برای او تیم بزرگی در اروپا پیدا کند، ارتباطشان قطع شد. مندس اما همچنان مدیر برنامه ستاره‌های بزرگی در دنیای فوتبال است. برای مثال برناردو سیلوا، ژوائو فلیکس، ژوائو کانسلو، آنسو فاتی، گونچالو راموس و روبن نِوِس، بازیکنانی هستند که سرنوشت فصل بعدشان در دستان مندس است.

فاتی ممکن است بارسا را ترک کند و برناردو و نِوِس نیز در فهرست خرید بارسا قرار دارند. راموس ممکن است به رئال برود و کانسلو نیز پس از یک نیم فصل حضور در بایرن باید به سیتی برگردد و دنبال یک تیم دیگر باشد.

وقتی خبرنگاران از مندس در مورد شایعات انتقال برناردو و نوِس به بارسا پرسیدند، او پاسخ داد: «نمی‌توانم مشخصا از بازیکنی نام ببرم ولی در این تابستان شاهد انتقال‌های بزرگ و مهمی خواهیم بود. هنوز نمی‌توان در مورد جزئیات بیشتر حرف زد اما در مورد برخی انتقال‌ها صحبت‌هایی شده و توافقاتی نیز صورت گرفته است. برخی نیز در مراحل اولیه قرار دارند. کمی صبر کنید، تابستانی جذاب خواهیم داشت.»

برچسب‌ها: بارسلونا خورخه مندس (ایجنت) نقل و انتقالات اروپا برناردو سیلوا روبن نوس آنسو فاتی لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 ※宲會 King 會宲※1402/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi