خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

حکم قریب‌الوقوع یوفا در مورد رسوایی داوری بارسلونا

حکم قریب‌الوقوع یوفا در مورد رسوایی داوری بارسلونا
طبق اعلام نشریه موندو دپورتیوو، یوفا به زودی حکم خود در مورد پرونده نگریرا را صادر خواهد کرد. یوفا دو ماه پیش اعلام کرد که دو بازرس سوئیسی، ژان ساموئل لوبا و میرجان کولر، را مامور تحقیق در مورد قضیه رسوایی داوری بارسا کرده است. بارسلونا متهم است که بین سال‌های 2001 تا 2018 و به مدت 17 سال به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس وقت کمیته دوران فوتبال اسپانیا، 7.3 میلیون یورو پرداخت کرده است. دادستانی و کمیته ضدفساد اسپانیا از سه ماه پیش تحقیقات خود در این رابطه را شروع کرده اند.

در مورد حکم یوفا سه سناریوی احتمالی وجود دارد و بارسلونا امیدوار است در این مورد با جریمه انضباطی و محرومیت مواجه نشود؛ این سناریوی احتمالی اول است.

سناریوی بد، محرومیت موقت باشگاه بارسا از لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. محرومیت فصل آینده مطابق با ماده 4.2 آیین نامه لیگ قهرمانان اروپاست. اگر یوفا تشخیص دهد که بارسونا به شکلی سازمان‌یافته در تعیین نتایج بازی‌های لالیگا نقش داشته، می‌تواند صلاحیت این باشگاه برای حضور در رقابت‌های اروپایی را زیر سوال ببرد و حداقل یک سال بارسا را تا تکمیل تحقیقات بیشتر، محروم کند. در این صورت بارسا بلافاصله به دادگاه حکمیت ورزشی، درخواست تجدیدنظر خواهد داد.

سناریوی سوم این است که یوفا منتظر پایان تحقیقات دادستانی اسپانیا بماند و سپس رای خود را صادر کند. اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسا، گفت که پس از صحبت با الکساندر چفرین (رئیس یوفا) به این اطمینان رسیده که یوفا تا پایان تحقیقات دادستانی اسپانیا صبر خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا یوفا سرخیو بوستکس ژاوی لالیگا اسپانیا انریکز نگریرا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

400 ※宲會 King 會宲※1402/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi