خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,047

وضعیت عجیب آنسو فاتی: قدر نادیده‌ترین مهاجم بارسا

وضعیت عجیب آنسو فاتی: قدر نادیده‌ترین مهاجم بارسا
آینده آنسو فاتی در بارسا مشخص نیست؛ اما با توجه به گزارش‌ها در اسپانیا به نظر می‌رسد در صورتی که بلوگرانا پیشنهادی خوب برای فاتی دریافت کند، با کمال میل او را واگذار خواهد کرد.

فاتی که تا پیش از شروع فصل اخیر یکی از ستاره‌های اصلی بارسا به حساب می‌آمد و گمان می‌رفت این باشگاه به‌هیچ‌وجه حاضر به از دست دادن او نیست، حالا شرایطی کاملاً متفاوت دارد. با این‌که مهاجم جوان اسپانیایی آمار گلزنی قابل‌توجهی دارد اما با این حال نظر بارسا درباره او به‌شکلی اساسی تغییر کرده است.

فاتی فصل را با به ثمر رساندن دو گل مقابل مایورکا شروع کرد؛ اما در مقابل سلتاویگو نیمکت‌نشین شد و بعد از ورود به میدان گلزنی کرد. آنسو در این فصل 51 بازی انجام داده و تنها در دو مسابقه اصلاً در زمین حضور نداشته اما تعداد بازی‌های فیکس او 14 بوده است.

با وجود این، آنسو فاتی در بارسلونا دومین بازیکنی است که بهترین آمار تهاجمی را داشته. او در این آمار چهارمین بازیکن برتر این فصل لالیگا است. این ملی‌پوش جوان اسپانیایی در 1824 دقیقه حضورش در میادین 10 گل به ثمر رسانده و میانگین گلزنی‌اش یک گل در هر 182 دقیقه بوده است. یعنی یک گل در هر دو بازی. در رختکن بارسا تنها بازیکنی که از این نظر آماری بهتر از او دارد روبرت لواندوفسکی، بهترین گلزن این فصل بارسلونا است.

در کل لالیگا هم تنها سه نفر میانگینی بهتر از آنسو داشته‌اند. علاوه بر لواندوفسکی دیگر بازیکنانی که از این نظر جلوتر از فاتی قرار دارند کریم بنزما (یک گل در هر 117 دقیقه) و بورخا ایگلسیاس (یک گل در هر 176 دقیقه) هستند.

با این حال، ژاوی معتقد است که فاتی به‌دلیل فراز و نشیب‌های زیادی که در طول فصل دارد، مهره تهاجمی مورد اعتمادی نیست. سرمربی بارسا این مهاجم جوان را چه از نظر روحیه و چه از نظر عملکرد فوتبالی قبول ندارد و ترجیح می‌دهد تیمش را با مهاجمان دیگری به میدان بفرستد. به این ترتیب، می‌توان از آنسو فاتی به‌عنوان یکی از قدرنادیده‌ترین مهاجمان بارسا نام برد.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی نقل و انتقالات اروپا آنسو فاتی لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ※宲會 King 會宲※1402/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi