خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

فرصت‌سوزی کردیم می‌توانستیم با نتیجه متفاوتی به خانه برگردیم

فرصت‌سوزی کردیم می‌توانستیم با نتیجه متفاوتی به خانه برگردیم
مکس الگری از نمایش شاگردانش مقابل پاری سن ژرمن راضی است

خیلی‌ها انتظار داشتند یوونتوس در خانه پاری سن ژرمن یک نتیجه فاجعه‌بار بگیرد اما بیانکونری نمایش نسبتا قابل‌قبولی داشت و در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

طرفداری | یوونتوس در اولین مسابقه‌اش در تورنمنت این فصل لیگ قهرمانان با شکست روبه‌رو شد اما ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یووه اعتقاد دارد تیمش خوب بازی کرده است. الگری در مصاحبه با مدیاست گفت:

بازی خوبی انجام دادیم اما فرصت‌سوزی‌ کردیم. روحیه خیلی خوبی داشتیم. پاری سن ژرمن بازیکنانی با کیفیت فضایی و سرعت بسیار بالا دارد اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم. مقابل چنین رقبایی، نداشتن توپ یعنی بزرگ‌ترین دردسر. در نیمه اول خیلی کم‌رو بودیم و در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم. گل مک کنی به ما انگیزه و قدرت بخشید اما مایه حسرت است که گلی دیگر نزدیم. دو گلی خوردیم که نشان‌گر کلاس بالای بازیکنانی چون نیمار، مسی و ام باپه بود. در نیمه دوم در برخی مقاطع ریسک کردیم و هیچ‌کس سرعت بازیکنان آن‌ها را ندارد.
الگری با اسکای ایتالیا هم گفت‌وگویی داشت:

پاریس را با حسرت ترک می‌کنیم چون می‌توانستیم با نتیجه متفاوتی به خانه برگردیم. باید این بازی را به عنوان یک فرصت از دست رفته ببینیم. به‌زودی بهتر خواهیم شد. به بازیکنانم گفتم خوب بازی کردید اما در عین حال باید از خودتان عصبانی باشید. در نیمه دوم تهاجمی‌تر شدیم اما مقابل دروازه حریف باید بی‌رحم‌تر می‌بودیم. امشب هم غایبان مهمی داشتیم و طبیعی بود کمی سختی بکشیم اما دیگر باید این بازی را فراموش کرده و به مسابقه با سالرنیتانا فکر کنیم. در آن بازی به سه امتیاز نیاز داریم. در فلورانس عملکردی در سطح انتظارات باشگاه یوونتوس نداشتیم اما در پاریس غیر از بیست دقیقه اول، غرور، کیفیت و شخصیت را نشان دادیم.

برچسب‌ها: یوونتوس ماسیمیلیانو الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

86 Esteghlal Fc‌1401/06/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi