خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

انتقاد گاتزتا از الگری: یوونتوس مثل یک تیم کوچک دفاع می‌کند

انتقاد گاتزتا از الگری: یوونتوس مثل یک تیم کوچک دفاع می‌کند
بالاخره رسانه‌های رسمی ایتالیا لب به انتقاد از رویکرد مکس الگری در مسابقه با فیورنتینا گشودند

تساوی 1-1 یوونتوس در خانه فیورنتینا، خشم بسیاری از هواداران این تیم را برانگیخت زیرا تیم مکس الگری یک فوتبال به‌شدت دفاعی را به نمایش گذاشت.

طرفداری | یوونتوس در 5 هفته اخیر سری آ شکستی نداشته و با 9 امتیاز از 5 بازی، فقط 2 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. با این‌حال یوونتوس در دیدار مقابل فیورنتینا فقط 40% مالکیت داشت و در نیمه دوم بازی حتی یک شوت هم به سوی دروازه حریف نزد. هواداران در فضای مجازی انتقادات زیادی از الگری انجام داده‌اند اما در ایتالیا خیلی خبر خاصی نیست. غیر از گاتزتا دلو اسپورت، هیچ رسانه‌ای عملکرد یوونتوس در بازی دیروزش را مورد انتقاد قرار نداده است.

فابیو لیکاری، نویسنده گاتزتا دلو اسپورت نقدی از بازی یوونتوس و فیورنتینا نوشته و از مکس الگری بابت رویکردش در این مسابقه انتقاد کرده است:

یوونتوس مثل یک تیم کوچک عقب نشست و دفاع کرد. این دفاع کردن به این خاطر است که یوونتوس حمله کردن بلد نیست یا سرمربی چنین دستوری به بازیکنش داده بود؟ جالب می‌شود بدانیم. تردیدها و مسائل گیج‌کننده زیادی وجود دارد. الگری بازی را با پنج مدافع تمام کرد.

با وجود این انتقاد، توتو اسپورت واکنش ملایمی داشته چون به اعتقاد این نشریه، یوونتوس توسط وستون مک کنی می‌توانست به گل دوم برسد و اگر این فرصت‌سوزی نبود، شرایط بازی به گونه دیگری پیش می‌رفت.

برچسب‌ها: یوونتوس ماسیمیلیانو الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 Esteghlal Fc‌1401/06/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi