خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

الگری: یوونتوس به بهترین شکل ممکن ترکیبش را تکمیل کرد

الگری: یوونتوس به بهترین شکل ممکن ترکیبش را تکمیل کرد
مکس الگری از فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی یوونتوس و مهره‌هایی که در دسترسش است، رضایت دارد

ماسیمیلیانو الگری معتقد است رویارویی با فیورنتینا پرچالش است اما در عین حال ممکن است به دوشان ولاهوویچ در این مسابقه استراحت بدهد.

طرفداری | عصر شنبه ساعت 17:30 به وقت تهران تیم‌های فیورنتینا و یوونتوس در چارچوب هفته پنجم سری آ در استادیوم آرتمیو فرانکی به مصاف یک‌دیگر می‌روند. به گزارش گل ایتالیا، ماسیمیلیانو الگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و ابتدا به سوال درباره رویارویی با بنفش‌ها پاسخ داد:

بازی با فیورنتینا همیشه مشکل است و بازی در فلورانس سخت‌تر هم هست. من دیروز بازی سالرنیتانا را دیدم، تیمی است که خیلی خوب بازی می‌کند. پس نباید فکر کنیم بازی با فیورنتینا سخت است اما بازی بعدی قرار است آسان باشد. قطعا این‌طور نیست. باید بازی به بازی پیش برویم و مهم است که در بازی سخت فردا نتیجه خوبی بگیریم.

ترکیب بازی فردا:
هنوز درباره ترکیب اصلی تیم تصمیم نگرفته‌ام. شاید شما خبرنگاران قبل از من مطلع شوید. لئوناردو بونوچی دیروز با تیم تمرین کرد و باید تصمیم بگیرم او فردا بازی کند یا در بازی مقابل پاری سن ژرمن. شرایط دی ماریا بهینه نیست اما می‌تواند بازی کند. باید ببینیم او 45 دقیقه می‌تواند بازی کند یا 60 دقیقه. رابیو فردا در دسترس نیست زیرا در بازی گذشته از ناحیه ران پا دچار خون‌مردگی شد.

اضافه شدن لیاندرو پاردس به ترکیب یوونتوس:
پاردس؟ او با اشتیاق زیادی به یوونتوس آمده است. پاردس بازیکن مهمی است که سطح کیفیت خط هافبک ما متشکل از مانوئل لوکاتلی، نیکولو فاجولی و فابیو میرتی را افزایش می‌دهد. هدف باشگاه نگه‌داشتن بازیکنان جوان است، نه فقط بالا بردن تعداد بازیکنان تیم. بازیکنان جوان من آماده بازی کردن هستند.

پیوستن دنیس زکریا به چلسی و شرایط ترکیب یوونتوس:
زکریا فرصت انتقال به تیم دیگری را داشت و حس می‌کرد به قدر لازم فرصت بازی در یوونتوس را نخواهد یافت. از این رو او تصمیم گرفت فرصت انتقال به چلسی را با اشتیاق بپذیرد. برای او و آرتور ملو بهترین‌ها را آرزومندم چون بازیکنان خوبی هستند. ما انتخاب‌های خودمان را کرده‌ایم و آن‌ها هم خوش‌حال هستند. ما توانستیم ترکیب‌مان را به بهترین شکل ممکن تکمیل کنیم. حالا باید منتظر بازگشت پوگبا و کیه زا باشیم. ما در این مدت بدون آن‌ها بازی کردیم و می‌دانیم همیشه رویدادهایی غیرمنتظره می‌تواند برنامه‌های تیم را عوض کنند. پس نمی‌توانم بگویم ترکیب ما قوی‌تر است یا اینتر یا میلان.

پشیمانی از جدایی پائولو دیبالا به خصوص پس از شروع گل‌زنی‌هایش برای آاس رم:
نه. وقتی تصمیمی می‌گیرید دیگر نباید تردیدی کنید و باید مطمئن باشید.

امکان استراحت کردن دوشان ولاهوویچ پیش از بازی با پاری سن ژرمن و روبه‌رو نشدن با هواداران خشمگین در فلورانس:
چه ایده خوبی، درباره‌اش فکر خواهم کرد!

برچسب‌ها: یوونتوس ماسیمیلیانو الگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 Esteghlal Fc‌1401/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi