خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

استقلال 0 – پیکان 0؛ چرا موقعیت نمی‌سازید؟

استقلال 0 – پیکان 0؛ چرا موقعیت نمی‌سازید؟
در آخرین دیدار هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی تهران برابر پیکان به تساوی بدون گل رسید تا تیم ساپینتو فرصت خوب صعود به رتبه دوم جدول رده بندی را از دست بدهد. ضمن اینکه فاصله آنها با پرسپولیس افزایش یافت.

بازی با حملات استقلال از دو سمت راست و چپ آغاز شد. ارسال های جلالی و قایدی به روی دروازه بی نتیجه بودند و منجر به خلق موقعیت جدی نشد. در دقیقه 7 اولین فرصت جدی بازی به وجود آمد. ارسال جلالی به روی دروازه با ضربه سر آرش رضاوند به یک فرصت مهم تبدیل شد که توپ این بازیکن با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 پیکان می توانست یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر برساند. بازیکنان دو تیم در در میانه های زمین بر سر تصاحب توپ در نبرد بودند که ناگهان ساسان حسینی تصمیم گرفت با شوتی غافلگیرکننده دروازه استقلال را تهدید کند که توپ او روی تور دروازه فرود آمد. ضربه فنی و بغل پای رضاوند پاسخی به موقعیت پیکان بود که توپ او با اختلاف کمی از کنار تیرک به اوت رفت.

استقلال در دقایق 33 و 34 صاحب 2 موقعیت بسیار خوب شد. ابتدا ارسال کوین یامگا از مرکز زمین به پیمان بابایی رسید که این بازیکن با یک حرکت بدن، نوروزی فرد را از جریان بازی خارج کرد و ضربه چیپ بابایی به تور بغل دروازه برخورد کرد. سپس محبی دقیقا با پاسی مشابه فرصت قبل با گلر پیکان تک به تک شد که ضربه چیپ او در آستانه ورود به دروازه بود اما نوروزی فرد با حضور به موقع و ضربه سر، توپ را راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی محبی شد.

در لحظات پایانی نیمه نخست، بهترین فرصت پیکان برای گلزنی از دست رفت. روی یک ارسال پشت مدافعین، ساسان حسینی با گلر استقلال تک به تک شد. مهاجم پیکان قصد داشت تا توپ را از بالای سر سیدحسین عبور دهد که کاپیتان آبی ها با واکنشی به موقع توپ را در دو مرحله مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در آغاز نیمه دوم استقلال مالک توپ و زمین بود و آبی ها به دنبال خلق موقعیت بودند. یک خطا در حوالی پرچم کرنر برای تیم ساپینتو به دست آمد که مهدی پور قصد داشت با شوتی مستقیم، دروازه پیکان را باز کند اما ناصری با واکنشی به موقع، توپ را مشت کرد. در ادامه ارسال یامگا از سمت راست به رضاوند رسید ولی ضربه بغل پای این بازیکن کم جان بود و ناصری به راحتی توپ را مهار کرد.

یک دقیقه بعد محبی روی ارسال جلالی با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 64 استقلال به گل رسید اما مردود اعلام شد. یک توپ زمینی از راست به روی دروازه پیکان ارسال شد که ناصری آن را مهار کرد اما پیمان بابایی با یک تکل بلند توپ را وارد دروازه کرد اما بنیادی فر داور مسابقه اعتقاد داشت توپ در اختیار گلر میهمان بوده و به همین دلیل گل استقلال مورد قبول واقع نشد ضمن اینکه بابایی یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

در ادامه بازی شرزود تمیروف با دو شوت از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را تهدید کرد که یکی از آنها به بیرون رفت و دیگری را حسینی مهار کرد. در دقیقه 81 یک ضدحمله سریع از سمت آبی ها شکل گرفت که در نهایت ضربه زمینی محبی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 88 این سیدحسین حسینی بود که با واکنشی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. ضربه فنی و بغل پای غلامرضا ثابت ایمانی از گوشه محوطه جریمه را کاپیتان استقلال با پرشی دیدنی راهی کرنر کرد و در ادامه نیز دو تیم در باز کردن دروازه هم ناموفق بودند تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

بازی از هفته پنجم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
سه‌شنبه: 15/06/1401 ؛ ساعت: 19:00
ورزشگاه: آزادی تهران / 20 هزار نفر
گروه داوری: موعود بنیادی فر / کمک ها: قهرمان نجفی – یعقوب سخندان ؛ داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر: رسول فروغی

کارت زرد:
مهدی مهدی پور (42)، پیمان بابایی (65) از استقلال

ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی(67- جعفر سلمانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی (67- سعید مهری)، آرش رضاوند (78- زبیر نیک نفس)، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی (84- ارسلان مطهری)، محمد محبی و پیمان بابایی (67- سجاد شهباززاده)
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب پیکان:
محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، غلامرضا ثابت ایمانی، ساسان حسینی (60- شروزد تمیروف)، منصور باقری، امیر طاهر، محمدجواد آزاده (60- علی رمضانی)، مجتبی حقدوست (84- امیرحسین عزیزی)، محمدمهدی لطفی (71- محمد بلبلی).
سرمربی: مجتبی حسینی

برچسب‌ها: استقلال پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 Esteghlal Fc‌1401/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi