خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

خسرو حیدری: ایران- اسپانیا هم انقدر دفاعی نبود!

خسرو حیدری: ایران- اسپانیا هم انقدر دفاعی نبود!
مربی استقلال نسبت به بازی دفاعی تیم پیکان انتقاد کرد.

خسرو حیدری پس از اتمام دیدار استقلال و پیکان در واکنش به شعار تعدادی از هواداران و انتقاد نسبت به ساپینتو عنوان کرد: همیشه دوست دارند استقلال برنده باشد. دست همه آنها درد نکند چراکه در چند بازی گذشته و دیدارهای خانگی حمایت خوبی داشتند، اما در دیدار با مس کرمان هم دیدید که تیم‌ها در ورزشگاه آزادی بسته بازی می‌کنند.

او ادامه داد: امروز واقعا پیکان مدل اتوبوسی کار می‌کرد. خود ما در جام جهانی ۲۰۱۸ نمایش دفاعی داشتیم ولی واقعا مقابل اسپانیا هم تا این حد دفاعی کار نکرده بودیم. فکر می‌کنم امروز بچه‌ها عالی بودند و سرعت بازی و موقعیت‌سازی خوبی داشتیم.

مربی استقلال اضافه کرد: شما باید زمانی نگران باشید که موقعیت ایجاد نمی‌کنید ولی تیم ما فرصت‌های زیادی به وجود می‌آورد ولی گل نمی‌زند. صحبت من با مهاجمان استقلال این است که فقط گل بزنند.

حیدری درباره عملکرد متفاوت استقلال در پنج هفته ابتدایی فصل و نداشتن پلن B برای گلزنی در زمان کار تدافعی حریف ابراز کرد: وقتی دیدیم نمی‌توانیم گلزنی کنیم، از تمام مهاجمان خود بهره بردیم و در دقیقه ۸۰ ارسلان را اضافه کردیم. ما فقط نیاز به گلزنی داریم. در همان ۲۰ دقیقه اول سه، چهار فرصت داشتیم که اگر گل می‌شد، داستان فرق داشت.

او ادامه داد: الان هم هیچ اتفاقی نیفتاده و لیگ طولانی است. ما باید روز به روز بهتر شویم و به نظرم بهترین عملکردمان در پنج هفته اول را امروز ارائه دادیم.

مربی استقلال در خصوص اعتراض به داوری مقابل پیکان گفت: من هیچ وقت در طول دوران بازی راجع به داوری صحبت نکردم، اما امروز واقعا داوری ضعیف بود چون مدام بازی را خواباند. در نیمه اول وقتی بازیکنان پیکان روی زمین می‌افتادند و حتی در صحنه‌های ۵۰-۵۰ بازی را متوقف می‌کرد.

خسرو حیدری اضافه کرد: به آقای بنیادی‌فر هم گفتم یک مقدار دقت کن چون در اروپا هیچ‌کدام از این توپ‌ها را خطا نمی‌گیرند. این همه تماشاگر آمده و حرص می‌خورد، اما او می‌خواهد کاری کند هر دو تیم راضی باشند. یک توپ هم به دست بازیکن پیکان خورد که می‌توانست پنالتی باشد ولی نگرفت. من هیچ‌وقت درباره داوری حرف نزدم ولی امروز واقعا ضعیف بود.

برچسب‌ها: استقلال خسرو حیدری پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

107 Esteghlal Fc‌1401/06/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi