خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

حمله هواداران استقلال به باشگاه پیکان

حمله هواداران استقلال به باشگاه پیکان
هواداران استقلال می گویند نامه ای که باشگاه پیکان به سازمان لیگ داده با موضعی که این باشگاه گرفته تفاوت دارد...

انتشار نامه باشگاه پیکان به سازمان لیگ واکنش هواداران استقلال را به دنبال داشت...

وقتی سازمان لیگ ادعا کرد انتخاب ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس با موافقت باشگاه پیکان بوده، هواداران استقلال در فضای مجازی به پیکان حمله کردند و با توجه به سابقه همکاری مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی و سابقه همکاری ابراهیم شکوری و باشگاه پرسپولیس، مدعی شدند پیکان در حال کمک به باشگاه پرسپولیس است اما وقتی باشگاه پیکان با انتشار بیانیه ای مدعی شد موافق بازی با تماشاگر در ورزشگاه آزادی نبوده، این بار هواداران استقلال به سازمان لیگ حمله کردند و مدافع باشگاه پیکان شدند.

در نهایت سازمان لیگ مجبور شد غیرمستقیم نامه پیکان مبنی بر موافقت با هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد را رسانه ای کند تا معلوم شود این سازمان به تنهایی چنین تصمیمی را نگرفته است.

انتشار نامه پیکان به سازمان لیگ که در آن تاکید شده این باشگاه تابع تصمیم سازمان لیگ است و در هر ورزشگاه چه با تماشاگر و چه بدون تماشاگر با پرسپولیس بازی می کند، خشم هواداران استقلال را به دنبال داشت.

هواداران استقلال در فضای مجازی علیه باشگاه پیکان موضع گرفته و مدعی هستند رفتار این باشگاه در قبال بازی با پرسپولیس مشکوک است.

استقلالی ها مدیران باشگاه پیکان را متهم می کنند که در خفا، با هرگونه تصمیم سازمان لیگ به نفع پرسپولیس کنار آمده اند اما در عوض، در رسانه ها خود را معترض نشان می دهند. آنها به این رفتار دوگانه باشگاه پیکان مشکوک هستند.

برچسب‌ها: استقلال پیکان لیگ خلیج فارس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

91 آ‌ث میلان1402/02/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi