خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پرس و جو امباپه از برادران پل پوگبا پیرو حواشی اخیر

پرس و جو امباپه از برادران پل پوگبا پیرو حواشی اخیر
امباپه در مورد حواشی اخیر در مورد خودش و پوگبا کنجکاو شده و از برادران پوگبا مسئله را جویا شده است

حاشیه ایجاد شده برای پل پوگبا که توسط برادرش ایجاد شده است همچنان در صدر اخبار رسانه هاست.

مستر90 | حاشیه های پیرامون پل پوگبا تمامی ندارند. چند روز پیش برادر بازیکن یوونتوس، ماتیاس، او را متهم کرد که یک معلم مذهبی مسلمان را استخدام کرده است تا به کیلیان امباپه را از طریق جادوگری آسیب برساند. ماتیاس پوگبا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: "هرگز خوب نیست که یک منافق و یک خائن در کنار خود داشته باشید." ستاره PSG اظهار نظر رسمی نکرده است، اما به گفته رسانه های فرانسوی او به صورت خصوصی کارهایی انجام داده است.

RTL و M6 گزارش داده اند که این داستان توجه امباپه را جلب کرده و او با برادران پوگبا تماس گرفته تا داستان هر یک از آن ها در مورد این اتفاق را بشنود. پل پوگبا و تیم حقوقی‌اش تصمیم گرفته‌اند منتظر بمانند و از دور این ماجرا را دنبال کنند. آن ها به جای این که درگیر آن شوند، صبر می کنند تا پلیس کار خود را انجام دهد.

آنچه مشخص است این است که این داستان در زمان بدی برای فوتبال فرانسه پیش آمده است. کمتر از سه ماه مانده به شروع جام جهانی، رابطه دو بازیکن مهم تیم ملی فرانسه به نظر خوب نمی آید. این وضعیتی است که پس از رسوایی بنزما و والبوئنا در سال 2015 در فرانسه تازگی ندارد. پانزده روز دیگر، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه لیست این تیم برای لیگ ملت‌های اروپا را اعلام خواهد کرد. دیدار مجدد پوگبا و امباپه ممکن است به تعویق بیفتد زیرا این هافبک در حال بهبودی از مصدومیت زانوی راست است که در پیش فصل متحمل شده بود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا کیلیان امباپه لیگ ملت های اروپا جام جهانی 2022 قـطر لیگ فرانسه دیدیه دشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 Sporties_fa@1401/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi