خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

جنجال در فرانسه؛ امباپه به فکر شکایت از پوگبا!

جنجال در فرانسه؛ امباپه به فکر شکایت از پوگبا!
به گزارش مستر90، حدود دو ماه تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و اردوی تیم ملی فرانسه درگیری حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است. ماتیاس پوگبا، برادر هافبک نامدار تیم ملی فرانسه، در روزهای اخیر صحبت های عجیبی را علیه پل پوگبا مطرح کرده و البته هنوز هیچ مدرکی دال بر این ادعاها ارائه نداده است. برخی اخبار حاکی از آن است که پل پوگبا مورد تهدیدهای مکرر یک گروه گروگان گیری با حضور ماتیاس پوگبا قرار گرفته و حتی یک بار هم مبلغ 100 هزار یورو برای ساکت کردن آنها، به این گروه رشوه داده است.

اما ماتیاس پوگبا در آخرین بخش از صحبت های جنجالی خود مدعی شد برادرش از یک جادوگر برای طلسم هم تیمی خود در فرانسه استفاده کرده و قصد داشته کاری کند کیلیان امباپه در ترکیب تیم ملی ناکام شود. حالا نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد ستاره جوان و گران قیمت PSG به طور کامل این وضعیت را زیر نظر دارد و در صورت لزوم، ممکن است به صورت قانونی علیه پل پوگبا و خانواده اش اقدام کند.

کیلیان امباپه و پل پوگبا در جام جهانی 2018 نمایشی فوق العاده ارائه داده و نقش مهمی در دومین قهرمانی تاریخ فوتبال تیم ملی فرانسه داشتند. اما در آستانه جام جهانی 2022، ممکن است رابطه این دو بازیکن شکرآب شود و بی تردید رقم خوردن این اتفاقات در سرنوشت تیم دیدیه دشان در جام جهانی نقش خواهد داشت.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه پل پوگبا دیدیه دشان جام جهانی 2022 قـطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 Sporties_fa@1401/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi