خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

ترس دیدیه دشان از اختلاف پوگبا و امباپه پس از حواشی اخیر

ترس دیدیه دشان از اختلاف پوگبا و امباپه پس از حواشی اخیر
دیدیه دشان نگران است که ماجرای پل پوگبا باعث بر هم خوردن جو درون تیمی فرانسه در آستانه جام جهانی 2022 قطر شود

ماجرای پل پوگبا، به یکی از پر سر و صداترین اخبار این روز‌های فوتبال شده است. پس از انتشار ویدئوی برادرس ماتیاس که در آن وعده از افشاگری‌ها بزرگ درباره پل داده بود، کمپین پوگبا به سرعت در این‌باره اظهار نظر کرده و تهدید و تلاش برای اخاذی سازمان یافته از این بازیکن را محکوم کردند.

مستر90 | به گزارش اکیپ، حال دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه نگران عواقب احتمالی ماجرای پوگبا برای تیم فرانسه در آستانه جام جهانی 2022 قطر است. قبل‌تر یک پرونده حقوقی دیگر یعنی ماجرای کریم بنزما و متئو والبوئنا، برای شش سال اردوی تیم ملی فرانسه را به شدت تحت تاثیر قرار داد. تا اینکه بنزما سر انجام در سال 2021 به تیم ملی بازگشت. بنزما به دلیل تلاش برای باج گیری از هم تیمی سابقش با استفاده از یک ویدیو که محتوای جنسی داشت، به یک سال حبس تعلیقی محکوم شد و در صورت تکرار تخلف باید 75,000 یورو جریمه بپردازد.

دشان در این سال‌ها همواره تلاش کرده تیمی یکدست را گرد هم آورد اما با وجود تلاش‌های طولانی مدت دشان برای اولویت دادن به این موضوع، ادعا‌های ماتیاس پوگبا مبنی بر اینکه پل پوگبا از یک جادوگر برای جادو کردن امباپه استفاده می‌کرده است، می‌تواند منجر به وجود آمدن اختلافات جدید در اردوی این تیم شود. دو ماه و نیم دیگر به جام جهانی باقی مانده و دشان باید با این ماجرای پر سر و صدا، دست و پنجه نرم کند. اگر گفته‌های برادر پوگبا ثابت شوند، تصمیم دشان امکان دارد به نفع پل پوگبا نباشد. به نقل از مارکا، گزارش‌هایی در فرانسه وجود دارد که ماتیاس پوگبا قصد دارد با به اشتراک گذاری یک ویدئو که در آن برادرش یک جادوگر برای مصدوم کردن کیلیان امباپه استخدام کرده، ادعا‌های خود را ثابت کند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه دیدیه دشان کیلیان امباپه پل پوگبا ماتیاس پوگبا لیگ فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

113 Sporties_fa@1401/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi