خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

پوگبا به بازجوها: قصدم جمع کردن کمک برای کودکان آفریقا بود!

پوگبا به بازجوها: قصدم جمع کردن کمک برای کودکان آفریقا بود!
پوگبا اتهام استخدام یک شخص برای طلسم کردن امباپه را تکذیب کرد

داستان استخدام یک شخص برای طلسم کردن امباپه توسط پل پوگبا تکذیب شد.

مستر90 | فرانس اینفو جزئیات بیشتری در مورد تحقیقات در مورد تلاش‌های اخاذی از پل پوگبا گزارش کرده است. ستاره یوونتوس اصرار دارد که برادرش تحت فشار دیگران عمل می‌کند و او استخدام یک شخص برای «طلسم کردن» کیلیان امباپه را رد می‌کند. ماجرا از زمانی که برادر بزرگ تر پل، ماتیاس در رسانه های اجتماعی با مجموعه ای از ویدئوها برای هشدار درباره افشاگری های خارق العاده در مورد پل که می تواند بر روی حرفه او تأثیر بگذارد، کل فرانسه و اروپا را در بر گرفت. از همان زمان، پلیس با درخواست این هافبک تحقیقاتی را در فرانسه و ایتالیا در مورد تلاش برای اخاذی از بستگان پل پوگبا از جمله ماتیاس برادر بزرگ ترش آغاز کرده است.

فرانس اینفو امروز گزارش داد که پل پوگبا در دومین جلسه خود با پلیس در فرانسه، اطمینان داده است که یک "دکتر جادوگر" را برای طلسم کردن هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه استخدام نکرده است. او اصرار دارد که فرد مورد نظر صرفاً یکی از بزرگان شهر بوده است که به عنوان بخشی از تلاش برای کمک مالی به کودکان در آفریقا با او تماس گرفته شده است. پوگبا همچنین از برادرش ماتیاس دفاع کرد و گفت که برادرش تحت تأثیر دیگران در پرونده اخاذی عمل می کند. او بلافاصله پس از انتقال کامل به یوونتوس، پیامکی از ماتیاس را به پلیس نشان داد که در آن نوشته شده بود: «حالا که پاداش پیوستن به یوونتوس را دریافت کردی باید به فکر ما باشی!»

گزارش شده است که پل پوگبا دو بار از زمان شروع آزار و اذیت و اخاذی ها، شماره تلفن خود را تغییر داده است. افراد ناشناس یک بار هم در ماه ژوئیه به خانه مادر پوگبا یورش برده بودند!

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا ماتیاس پوگبا یوونتوس کیلیان امباپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 Sporties_fa@1401/06/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi