خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

علاقه موناکو به زکریا؛ هافبک سوئیسی قربانی انتقال پاردس؟

علاقه موناکو به زکریا؛ هافبک سوئیسی قربانی انتقال پاردس؟
دنیس زکریا مهره‌ای غیرقابل فروش برای یوونتوس نیست

دنیس زکریا ممکن است پس از تنها هفت ماه از جمع بیانکونری جدا شود.

طرفداری | در ژانویه 2022 یوونتوس با خرید دوشان ولاهوویچ و دنیس زکریا توانسته از مهلکه بگریزد و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جاری را به‌دست آورد. زکریا در این دستاورد یوونتوس نقش مهمی داشت و در 13 بازی نیم‌فصل دوم فصل 22-2021 توانست یک گل و یک پاس‌گل به ثبت برساند. با وجود این، او مهره‌ای غیرقابل فروش برای یوونتوس نیست. برکسی پوشیده نیست که ماسیمیلیانو الگری برای جذب لیاندرو پاردس، هافبک خلاق آرژانتینی پاری سن ژرمن اصرار دارد اما تراکم بالای خط هافبک و مشکلات مالی، دلایلی است که یوونتوس پیش از جذب پاردس باید خروجی داشته باشد.

قرار بود آدریان رابیو با انتقالی 20 میلیون یورویی به منچستریونایتد بپیوندد اما به‌دنبال منتفی شدن این انتقال در پی عدم دست‌یابی به توافق شخصی، فعلا انتقال پاردس به یوونتوس متوقف شده است. گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده با وجود این‌که دنیس زکریا مهره قابل اعتماد الگری است اما ممکن است برای تامین بودجه بیش‌تر قربانی شود. موناکو مشتری این هافبک 25 ساله سوئیسی است و پرس‌وجوهای اولیه در رابطه با جذب او را انجام داده است. یوونتوس امیدوار است پیشنهادی حدود 20 میلیون یورویی از موناکو دریافت کند. قرمز و سفیدهای موناکو برای پر کردن جای خالی اورلین شوامنی پیش‌تر سراغ آدریان رابیو هم آمده بودند اما به‌نظر نمی‌رسد این ملی‌پوش فرانسوی تمایلی به این انتقال داشته باشد.

برچسب‌ها: یوونتوس دنیس زکریا موناکو لیاندرو پاردس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 Esteghlal Fc‌1401/05/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi