خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

رسمی؛ دنیس زکریا به چلسی پیوست

رسمی؛ دنیس زکریا به چلسی پیوست
دنیس زکریا تنها پس از هشت ماه یوونتوس را ترک می‌کند تا فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند

دنیس زکریا که در ژانویه 2022 با رقم 4.5 میلیون یورو از مونشن گلادباخ به یوونتوس پیوسته بود، خیلی زود از جمع سیاه‌وسفیدهای تورین جدا شد.

طرفداری | دنیس زکریا در نیم‌فصل دوم فصل 22-2021 توانست برای یوونتوس تاثیرگذار باشد و در همان اولین مسابقه‌اش برای این تیم گل زد اما تراکم بالای خط هافبک یوونتوس و رو شدن پدیده‌های جوانی مثل فابیو میرتی و نیکولو فاجولی، باعث شد مدیران یووه با هدف درآمدزایی تصمیم به واگذاری زکریا بگیرند.

دنیس زکریا پس از سپری کردن تست‌های پزشکی در کلینیک جی‌مدیکال تورین، با انتقال قرضی یک ساله تا پایان فصل 23-2022 از یوونتوس به چلسی پیوست. چلسی با انتشار تصویر زیر اعلام کرد بند خرید اختیاری این هافبک 25 ساله سوئیسی را نیز در اختیار دارد. طبق گفته جانلوکا دی مارتزیو، رقم بند خرید زکریا 30 میلیون پوند (تقریبا 35 میلیون یورو) است.

برچسب‌ها: یوونتوس دنیس زکریا چلسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 Esteghlal Fc‌1401/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi