خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

احتمال فروش مک کنی یا زکریا برای جذب پاردس

احتمال فروش مک کنی یا زکریا برای جذب پاردس
منتفی شدن انتقال آدریان رابیو به منچستریونایتد، بازار نقل و انتقالات یوونتوس را تحت تاثیر قرار می دهد.

طرفداری | به نقل از گاتزتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت، منتفی شدن انتقال آدریان رابیو به منچستریونایتد می تواند باعث شود یوونتوس فروش وستون مک کنی یا دنیس زکریا را برای جذب لیاندرو پاردس پیگیری کند. ملی پوش فرانسوی یوونتوس، آدریان ربیو، پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد تا بازار نقل و انتقالات یوونتوس به مسیر دیگری کشیده شود. یوونتوس می توانست از این انتقال چیزی حدود 20 میلیون یورو کسب کند و آن را برای جذب لیاندرو پاردس از پاری سن ژرمن هزینه کند.

مکس الگری از یوونتوس یک هافبک رجیستا طلب کرده است اما یوونتوس بدون فروش یک هافبک توان پاسخ به درخواست سرمربی خود را ندارد. منتفی شدن انتقال آدریان رابیو به منچستریونایتد قطعا باعث تغییر استراتژی یوونتوس در بازار نقل و انتقالات خواهد شد و شاید یوونتوسی ها مجبور شوند یکی از بین وستون مک کنی یا دنیس زکریا را برای جذب لیاندرو پاردس، به فروش برسانند. وستون مک کنی و دنیس زکریا در لیست فروش یوونتوس نیستند اما این تیم پیشنهادهای خوب در مورد این دو نفر را بررسی خواهد کرد. گفته می شد منچستریونایتد به جذب وستون مک کنی علاقه دارد اما در صورت جذب کاسمیرو از رئال مادرید توسط این تیم انگلیسی، انتقال وستون مک کنی به منچستریونایتد بعید به نظر می رسد.

برچسب‌ها: یوونتوس آدریان رابیو وستون مک کنی دنیس زکریا لیاندرو پاردس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

52 Esteghlal Fc‌1401/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi