خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

تارتار: اشتباه داور چهارم خیلی عجیب بود

تارتار: اشتباه داور چهارم خیلی عجیب بود
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.
تیم ذوب آهن تا آخرین لحظات با یک گل از تراکتور پیش بود ولی در دقیقه 7+90 گل تساوی را دریافت کرد تا با یک امتیاز، راهی اصفهان شود. مهدی تارتار در نشست خبری پس از این بازی گفت: بد موقعی گل خوردیم و آمدن به کنفرانس خیلی سخت بود ولی به احترام اصحاب رسانه حضور پیدا کردم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما بازی را در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. با شروع نیمه دوم تراکتور احساسی حمله کرده و ما را ناخودآگاه به عقب کشید. تیم ما به خوبی از دروازه خود مراقبت کرد ولی یک سری اتفاقات و اشتباهاتی صورت گرفت که گل تساوی را خوردیم.

او در ادامه افزود: اتفاق این بود که بازیکن ما مصدوم شد و با توجه به شرایطی که داشت مجبور شدیم در دقایق پایانی ده نفره کار کنیم. اشتباهی که صورت گرفت هم این بود که داور چهارم، در تعویض آخر ما اصلا تابلو را بالا نبرد. وقت اضافه را نشان داد، ما می خواستیم دو تعویض انجام دهیم ولی بعد از اینکه یک بازیکن ما وارد زمین شد، ایشان گفت که تعویض تمام شد. این خیلی عجیب بود که یک بازیکن بدون اجازه داور چهارم وارد زمین شود.
بازیکن ما اگر تحت فشار بازی بوده، اشتباه کرده و داخل زمین شده باید او را بیرون بیاورند و با کارت زرد جریمه اش کنند. قانون این را می گوید ولی داور چهارم گفت حالا که رفته داخل بگذارید تعویض انجام شود و دومی هم می سوزد. در نهایت گل تساوی را دریافت کردیم. خیلی حیف شد بچه ها تلاش زیادی کردند و با چنگ و دندان داشتند دفاع می کردند. به هر حال زیبایی فوتبال به همین هاست و به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا اشتباه داور چهارم در نتیجه بازی تاثیر داشت گفت: این تاثیر دارد و یک تعویض ما را سوزاند. داور چهارم گفت حالا که رفته تو، برود! شما تابلو نشان ندادی، چه طور باید برود؟ بازیکنی که اشتباه کرده باید صدایش کنید و کارت بدهید. تعویض دوم ما باید انجام می شد. این خیلی عجیب بود!

تارتار با تاکید به این نکته که تیمش با شناخت کافی مقابل تراکتور حضور یافته بود ادامه داد: ما بازی قبل تراکتور را به اتفاق همکاران به خوبی آنالیز کردیم. می دانستیم با چه سیستمی بازی می کنند. می دانستیم دنبال ضربات آزاد هستند و سعی کردیم نزدیک محوطه جریمه خطا ندهیم. چند بار خطا دادیم ولی خیلی خوب کار کردیم و تراکتور رو به بازی مستقیم آورد.
تعویض های اجباری خیلی به ما لطمه زد. در نیمه اول دو تعویض اجباری داشتیم و تعداد تعویض ها کم شد. ما دو تایم را سر این اتفاق از دست دادیم و اواخر بازی نتوانستیم کار را مدیریت کنیم.

از نمایش ذوب آهن راضی هستید؟ این سوال پایانی از سرمربی ذوب آهن بود که تارتار در پاسخش تاکید کرد: من از نمایش ذوب آهن در این دو بازی سنگین راضی هستم. یک نیمه مقابل پرسپولیس، ده نفره بازی کردیم و امروز هم خارج از خانه مقابل تیمی چون تراکتور که با آمدن مربی بزرگی چون بردیف و بازیکنان خارجی خوب به دنبال کسب سهمیه است می توانستیم برنده زمین را ترک کنیم ولی روی اتفاق و آسیب دیدگی دفاع وسط تیم، گل تساوی را دریافت کردیم.

برچسب‌ها: ذوب اهن اصفهان تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

49 شیگالو1401/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi